سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کرد:

کمک‌ به اقتصاد مناطق محروم از اولویت های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی

کهن هوش نژاد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی توانسته به اقتصاد مناطق محروم کمک کند و پلی بین بانک‌ها و تولید کننده‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روح اله کهن هوش نژاد مدیر اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در برنامه منشور تلاش رادیو گفتگو گفت: ستاد اجرایی از همان ابتدای تاسیس با حکم امام خمینی و پس از آن بر اساس دستورات رهبری به دنبال کمک به محرومان ضعیف جامعه بوده است.

او ادامه داد: ستاد در پی فعالیت‌های خود هرساله سازماندهی بیشتری پیداکرد که تا سال ۸۶ به صورت رسمی بنیاد برکت را تاسیس کرد و فعالیت‌های اقتصادی برای کمک به اقشارضعیف جامعه را در همین راستا ادامه داد.

کهن هوش نژاد گفت: برای اقداماتی که انجام دادیم ستاد اجرایی همواره اسناد بالا دستی را سرلوحه انجام ماموریت خود قرار داده بطوریکه  اطلسی بنام اطلس مناطق محروم تدوین کردیم که براساس مطالعات آکادامیک دانشگاهی به طبقه بندی اقتصادی پرداختیم و مزیت‌های آن را شناسایی کردیم. این اطلس راهی برای شناسایی مناطق محروم بود.


بیشتر بخوانید: لزوم ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک


این مقام مسئول درباره اشتغالزایی و کمک به اقتصاد مناطق محروم گفت: ما تلاش داشتیم تا به اقتصاد مناطق محروم از جمله افرادی که تولید کننده هستند کمک کنیم .

کهن هوش نژاد در پایان درباره پرداخت مالیات های سازمان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی گفت: فعالیت های اقتصادی و در مجموع کلیه شرکت های ستاد، انواع مالیات هایی که وظیفه پرداخت آن را داشته، داده و این آمار در رسانه ها توسط مسئولین این بخش گفته شده است .  یکی از رکورد هایی که ستاد داشته بحث های حسابرسی است که گزارش های مالی خود را به صورت موقت و دوره ای منتشر کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.