او با بیان اینکه در شرایط کنونی شناسایی خیابانهایی که آسفالت آن نیاز به اصلاح دارد، امکان پذیر نیست،گفت: شناسایی آسفالتهای آسیب خورده باید به صورت سیستمی انجام شود که در این مدل کد مکانی که دچار آسیب شده به معاونت عمرانی ارسال میشود و در آنجا بخش آسیب دیده به ترتیب اولویت و میزان آسفالت تولیدی اصلاح میکنند.
بیشتر بخوانید: توجه به مشکلات محله خلازیر در بودجه ۹۹ شهرداری تهران
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر ضرورت تولید آسفالت توسط شهرداری تهران اظهار کرد: این اقدام میتواند موجب صرفه جویی در هزینههای شود.
انتهای پیام /