سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳ طرح جنگلکاری و آبخیزداری نهاوند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند گفت: ۳ طرح جنگلکاری و آبخیزداری این شهرستان همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

حسن قیاسوند، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: یک طرح جنگلکاری و  دو طرح آبخیزداری  این شهرستان همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه توسعه ۸۰ هکتاری جنگلکاری شهرستان در این دهه  افتتاح شد، گفت: این جنگل‌ها در مراتع سراب گیان و سیاهدره با مشارکت مردم و با صرف ۱۰۵ میلیون از اعتبارات دولتی اجرا شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نهاونداضافه کرد: طرح آبخیزداری نازتاب با ۵۱۰ متر مکعب  شامل بندملاتی و کنترل سیل و رسوب   و با صرف ۲۰۰ میلیون تومان هزینه را هم به بهره برداری رساندیم.

قیاسوند با بیان اینکه در مجموع برای طرح‌های دهه فجر این شهرستان در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری  بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: مرمت سازه‌ای آبخیزداری فارسبان هم با ۲۸۲ متر مکعب اجرای خشکه چین و کابیونی و صرف ۷۰۰ میلیون تومان هم در این دهه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.