سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه بهسازی جاده حسن‌آباد در مشهد+ تصاویر

این افتتاحیه با حضور استاندار، شهردار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری و صنعتگران استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی، معاون عمران حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در پروژه بهسازی بولوار حسن آباد ۱۲ هزار تن آسفالت، ۱۷۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی و نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان هزینه انجام شده و دو پروژه پل ناصری برای روز ۵ اسفند (روز مهندس) با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

او ادامه داد: دوربرگردان ابوطالب که به خاطر حادثه خیز بودن امسال شروع شد در آخر بهمن ماه افتتاح و پارکینگ همت نیز در نزدیکی بیمارستان امام رضا (ع) چند روز آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون عمران حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: فاز سوم پارک جلوخان فردوسی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در اسفند ماه بهره‌برداری می‌شود و هویت خاصی را به آرامگاه فردوسی و مجموعه آن داده است.

کاظمی افزود: تعریض پل پرتوی در انتهای وکیل آباد به خاطر بهبود ترافیک در اواخر امسال بهره‌برداری می‌شود.

او در پایان به برقی کردن سیستم حمل و نقل عمومی در سال آینده اشاره کرد و گفت: برای تامین اتوبوس و تاکسی برقی و موتور برقی اولین قرارداد‌ها با مپنا بسته شده است.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام// ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.