سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تهران مطرح کرد؛

آماده باش نیرو‌های خدمات شهری برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

موسوی درباره آخرین تمهیدات شهرداری منطقه ۹ برای برپایی راهپیمای ۲۲ بهمن توضیحاتی داد.

مصطفی موسوی سرپرست شهرداری منطقه ۹ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین تمهیدات این منطقه برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به تجربیات سال گذشته و تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، شهرداری منطقه ۹ آمادگی لازم برای برپایی هرچه شکوهمند‌تر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را دارد.

سرپرست شهرداری منطقه ۹ تهران با اشاره به بازدید‌های انجام شده از مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و میدان آزادی، اظهار کرد: در چند نوبت از مسیر راهپیمایی و محل تجمع مردم در میدان آزادی بازدید کردم و تمام مسائلی که بر عهده شهرداری منطقه ۹ بود، مورد ارزیابی قرار گرفت و من برای هماهنگی های نهایی جهت برگزاری هرچه بهتر  راهپیمایی ۲۲ بهمن امشب جلسه ای با معاونین خود دارم.


بیشتر بخوانید: محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد 


موسوی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف گفت: سازمان هواشناسی برای امشب و فردا بارش را پیش‌بینی کرده و بر همین اساس ما در مدیریت شهری برای پاکسازی معابر از برف ۴ دستگاه مکانیزه نمک‌پاش در نظر گرفته‌ایم.

او  ادامه داد: ۱۶۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تعدادی دیگر از نیرو‌های خدمات شهری در کنار تمامی جایگاه‌ها مستقر می‌شوند تا کار نظافت و پاکسازی لحظه ای معابر را انجام دهند.

موسوی اظهار کرد:  برای برف‌روبی معابر تعداد ۱۵۰ نفر نیروی خدمات شهری پیش بینی کردیم و امیدواریم در حوزه خدمات شهری منطقه ۹ به مشکلی برنخوریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.