سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت کانون مساجد برای حضور مقتدرانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خواستار شرکت مقتدرانه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری با صدور پیامی، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری را به حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و یک سال از حرکت بی‌نظیر مردم مسلمان ایران در آفرینش اولین بهار آزادی و چهار دهه از تلاش، مقاومت، بیداری، ایستادگی، پیشرفت، آبادانی، استقلال و آزادی در سرزمین آزادگان می‌گذرد و امروز در آستانه ایام الله دهه فجر، خاطره شیرین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری پرچمدار بزرگ اسلام ناب محمدی در دوران معاصر، حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و پایه‌گذاری تمدن نوین اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) در ام القرای جهان اسلام در اذهان زنده می‌شود.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با دعوت از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سطح استان اعلام می‌کند که جوانان و نوجوانان مسجدی نیز پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

خاستگاه انقلاب، مساجد است و امروز بچه‌های مسجد با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌آیند تا بگویند همواره پای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری یکی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب است که به فرموده رهبر معظم انقلاب «من سفارش می‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج، بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد اختلاف به وجود بیاید، با همکاری بسیج این کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید، بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند فراهم کنید، مطالعه کنید، کتاب‌هایی وجود دارد که می‌شود از این کتاب‌ها استفاده کرد. کتاب‌هایی هست، بروید بپرسید، تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند، خودتان را مجهز کنید، مسلح کنید به سلاح معرفت و استدلال بعد به کانون‌های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوان‌ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید. با سماحت و مدارا».

در این بیانیه با اشاره به همزمانی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بر پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها در این روز بزرگ تأکید شده و آمده است: گام‌های استوار ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام استقامت و وحدت ایرانی‌ها را به جهان مخابره خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.