سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری کلاهبردار میلیاردی درسمیرم/ ۸ مصدوم بر اثر تصادف تریلی با سرویس مدرسه در قهدریجان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست ویکم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری کلاهبردار میلیاردی درسمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: در پی وصول شکوایه‌هایی مبنی بر کلاهبرداری شخصی با هویت معلوم از شهروندان و متواری شدن او، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سمیرم قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این شخص با فریب دادن برخی شهروندان وبدست آوردن اعتماد آنان و ارائه چک‌های بلامحل اموالی را خریداری و متواری می‌شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در دیگر استان‌های کشور نیز از مردم کلاهبرداری کرده بیان داشت: این فرد در یک پرونده ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از شهروندی کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ قرقانی ادامه داد: فرد مورد نظر که از کلاهبرداران حرفه‌ای بود مستمرا در حال تغییر مکان و تغییر ظاهر بود که کشف مخفیگاه او بسیارسخت بود.

او اظهار داشت: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی و کارآگاهان سخت کوش آگاهی شهرستان سمیرم آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و در تاریکی شب او را دستگیر کردند.

قرقانی تصریح کرد: فرد دستگیر شده تاکنون به ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۴ شهروند اعتراف کرده و پرونده او برای روشن شدن دیگر ابعاد مفتوح است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: با توجه به اینکه وی با استفاده از روش اعتماد سازی اقدام به خرید و فروش کالا و صدور چک بلا محل می‌کرده لازم است شهروندان محترم کلیه معاملات خود را از طریق بنگاه‌های معاملاتی معتبر و با شناخت کافی از طرفین انجام دهند و اگر از فردی به این شیوه کلاهبرداری شده می‌تواند به پلیس آگاهی شهرستان سمیرم مراجعه کند.
 

۸ مصدوم بر اثر تصادف تریلی با سرویس مدرسه در قهدریجان

عباس عابدی سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به جزئیات حادثه، اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام تصادف یک دستگاه تریلی با خودروی سواری تیبا نیرو‌های امدادی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه خودرو سواری حامل دانش آموزان بوده است، افزود: در این حادثه هفت دختر در سنین هفت تا ۱۲ سال و یک زن ۳۰ ساله (راننده سرویس مدرسه) مصدوم شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشته است، اضافه کرد: مصدومان حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شده‌اند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.