سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، از مردم استان برای خلق حماسه عظیم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای، از عموم مردم برای شرکت گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران که پس از طی مسیری پرفراز و نشیب در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید نشانی است از عظمت و ظرفیت دین اسلام در تأمین آزادی، عدالت، عزت و استقلال انسان و شایستگی مردمی که در تاریخ، صاحب افتخارات بزرگی بوده اند.

درود خداوند بر این ملت بزرگ و بنیانگذار کبیرش حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و رهبر آزاده اش و شهدای والا مقامی که چراغ پر نور این انقلاب الهی بوده اند؛ رحمت خداوند بر دل‌های پاک ایثارگران، آزادگان، شهدا و خانواده‌های سربلندشان و همه زنان و مردان آزاده‌ای که همواره و فداکارانه در عرصه سرنوشت خویش حضور داشته اند.

انقلاب اسلامی ایران تجلی مطالبه اساسی مردم در نفی هرگونه استبداد و خودکامگی با هر نام و نشان بود.

انقلاب اسلامی ایران چراغ پرفروغی در شبستان همه ملت‌های محروم عالم بود. صدایی برخاسته از متن رسالت انبیای الهی و مردم مسلمان ایران که امروز به فریادی کوبنده و پرشتاب در ویرانی کاخ ستمِ استکبار در میان همه مردم جهان تبدیل شده و خواب خوش را از آنان ربوده است.

شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه، روحانیت معظم، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، اصحاب فرهنگ و هنر، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، بسیجیان، دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران، کشاورزان و همه اصناف دعوت می‌نماید تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای «مد ظله العالی» بار دیگر یکصدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شرکت نموده، حماسه دیگری خلق نمایند و همه دشمنان و بدخواهان این ملت را از هرگونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأیوس نمایند.»

راهپیمایی ۲۲ بهمن رأس ساعت ۱۰ در سراسر استان چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.