سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار یزدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

افتخار آمریکا به ترور شهید سلیمانی، نشانه رشد سپاه است/ جوانان ادامه دهنده راه حاج قاسم خواهند بود

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: جوانان ما با آگاهی این که راه سرادر سلیمانی قابل قبول است ادامه دهنده راه خواهند بود.

سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفاوت‌های توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با سال‌های نخست انقلاب اظهار کرد: ما تفاوت‌های بسیاری را با گذشته احساس می‌کنیم و روندپیشرفت سریع است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ دلیل مقابله دشمنان با انقلاب را این‌گونه عنوان کرد: آن‌ها از پیشرفت‌های انقلاب نگران هستند که اگر نبود دشمنان این همه تلاش نمی‌کردند، آن‌ها پیشرفت را می‌بینند.

او با بیان این که ما در مسیر پیشرفت مشکلاتی هم داشتیم، تصریح کرد: در برخی از این پیشرفت‌ها گاهی سرعت کاهش یافته، اما مسیر درست و قابل قبول است و باید گفت که این پیشرفت‌ها را ما در هیچ کدام از کشور‌های منطقه نداشتیم.

یزدی افزود: برخی کشور‌ها بودند که در شرایط خاص و مقاطع زمانی مشخص جهش‌هایی را داشتند، اما ما در شرایط متفاوت، زیر فشار‌ها و وجود برخی مشکلات داخلی رشد کردیم و همه کشور‌ها به این موضوع اذعان دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بیان این که کارشناسان غربی معتقد هستند هر کشوری دیگری اگر جای ایران بود با این فشار‌ها فرو می‌پاشید، گفت: این که ما در طول ۴۰ سال گذشته با مقاومت و حضور مردم از مشکلات رد شدیم پیشرفت بزرگی است، البته راه طولانی باقی مانده که با حضور مردم و اطاعت از رهبری این مسیر طی خواهد شد.

او گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همگام با پیشرفت‌های کشور و مردم حرکت کرده و این پیشرفت در تمامی ابعاد محلی، ملی، منطقه‌ای و جهانی بوده به نحوی که رئیس جمهور یک کشور حمله تروریستی و شبانه به فرمانده نظامی ما را برای خود افتخار می‌داند.

یزدی با اشاره به این که آمریکایی‌های روزی مدعی بودند جهان در اختیار ما است، ادامه داد: اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی نشان داد ما بسیار بزرگ شده‌ایم، امروز سپاه پاسداران عظمت ملت ایران را به جهان نشان داده و مردم هم به امنیت ایجاد شده توسط سپاه اطمینان دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بیان این که مردم دیده‌اند سپاه پاسداران در منطقه چگونه فعالیت می‌کند، بیان کرد: همه دیدند این نیرو چگونه آرمان‌های انقلاب اسلامی را در کشور‌های مظلوم منطقه و فرامنطقه ارسال کرده، مردم با حضور پرشور خود در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی راه سپاه پاسداران در مقابله با دشمن بزرگ یعنی آمریکا را تایید کردند.

او تصریح کرد: ما امروز تایید مردم بر حمایت از خط مقاومت را داریم و بر این اساس رشد سپاه پاسداران هم در دل مردم صورت گرفته است.

یزدی درباره حضور جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ما در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حتما حضور جوانان را بیشتر، با درک بهتر و نگاه به آینده خواهیم داشت، جوانان ما به واسطه فشار‌های فضای مجازی در گاهی مواقع ذهنیت پیدا کردند، اما در یکسال گذشته متوجه شدند دشمن خیرخواه ما نیست.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بیان این که جوانان دیدند دشمن چگونه در یکسال گذشته قصد ایجاد آشوب در کشور را داشت، تصریح کرد: جوانان دیدند دشمن چگونه یکی از فرمانده‌هان ما را ترور کرد، نه فقط جوانان کشور بلکه جوانان منطقه و جهان با مکتب شهید سلیمانی بعد از شهادت بیشتر آشنا شدند.

یزدی خاطر نشان کرد: جوانان ما با آگاهی این که راه سرادر سلیمانی قابل قبول است ادامه دهنده راه خواهند بود و در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهند داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.