سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطان کوه در دام محیط‌بانان بوشهر افتاد

شکارچی متخلفی که خود را سلطان کوه می‌نامید، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: متخلفی که خود را سلطان کوه می‌نامید به دست یگان حفاظت استان بوشهر در منطقه شکارممنوع کوه‌ مُند دستگیر شد.

سید احسان موسوی افزود: در پی پایش و گشت و محیط بانان در منطقه شکارممنوع کوه‌ مند و بر اساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر حضور تعدادی شکارچی در منطقه در فصول ممنوع، مأموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست و پاسگاه محیط‌بانی شهید بیرامی کوه‌ مند در مأموریتی مشترک و غافلگیرانه توانستند متخلفی را که خود را سلطان کوه به همه معرفی می‌کرد همراه با مقادیری گوشت دستگیر کنند.

او ادامه داد: این متخلف پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر  عنوان کرد: این فرد چندین سابقه تخلف زیست محیطی دارد و در محاکم قضایی نیز محکوم شده است. 

موسوی گفت: طبق اطلاعات به دست آمده، این متخلف سلاح غیرمجاز دارد و سلاح خود را در کوه مخفی کرده که جستجو برای پیدا کردن سلاح و دیگر ادوات او در منطقه ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر هم بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل زادآوری حیات وحش از دوستداران طبیعت تقاضا می‌شود بدون هماهنگی وارد مناطق حفاظت شده نشوند.

فرهاد قلی نژاد گفت: طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه‌ای است که برعهده عموم مردم گذاشته شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.