سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چهاردهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر چهاردهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان در محور نیر اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مراسم افتتاح این مجتمع با تبریک دهه فجر گفت: فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فداکار با اعتبار ۳ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با مساحت ۵ هزارو ۶۰۰ مترمربع احداث شده است.

او میزان اشتغال زایی فاز اول این مجتمع را ۵ نفر اعلام کرد و افزود: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فداکار در کیلومتر ۱۶ شامل جایگاه سوخت (بنزین و گازوئیل)، نمـازخانه، سوئیت‌های اتاقی، فروشگاه خدمات خودروئی، سرویس بهداشتی زنانه و مردانه، فضای سبز و محوطه سازی ایجاد شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، فراهم سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ نماز خوانی و کاهش مزاحمت‌های ترافیکی و روان سازی ترافیک راه‌ها را از اهداف مهم احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی عنوان کرد.

عبدی از در حال احداث بودن ۱۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد و تصریح کرد: ۱۳ مجتمع خدماتی دیگر نیز درحال سپری کردن مراحل استعلام خود هستند.

او فعالیت ۱۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان را یادآور شد و بیان کرد: اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جهت حمایت از سرمایه گذاران درسال رونق تولید به مجتمع‌هایی که پیشرفت فیزیکی خود را به بالای ۷۰ درصد برسانند ۴۵۰ میلیون تومان در قالب احداث رمپ‌های ورود، خروج و نصب تابلوی اطلاع رسانی کمک بلاعوض می‌کند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به وجود ۳۷ منطقه نمونه گردشگری، هزار اثر تاریخی ثبت شده ملی و جاذبه‌های فراوان گردشگری و فرهنگی گفت: سالانه حدود ۱۰ میلیون نفر مسافر و گردشگر به استان زیبای اردبیل سفر می‌کنند و درکنار سایر مراکز، مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز نقش مهمی در ارائه هرچه بهتر خدمات به آنان ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرستان نیر هم با قدردانی از تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در حمایت از سرمایه گذاران افزود: با افتتاح این مجتمع‌ها شاهد رونق و توسعه بخش گردشگــری و ارائه خدمات شایسته با مسافران خواهیم بود.

ابراهیم امامی گفت: فرمانداری نیر برای پیشرفت بخش گردشگری به معنای واقعی کلمه از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.