سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح در تفت افتتاح می‌شود

فرماندار تفت گفت: هفت طرح در سفر یک روزه استاندار یزد و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به شهرستان تفت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت از افتتاح هفت طرح همزمان با دهه فجر در سفر یک روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و استاندار یزد به شهرستان تفت خبر داد.

فرماندار شهرستان تفت تصریح کرد: سه طرح در شهر تفت و چهار طرح دیگر در روستا‌های علی آباد بیداخوید و بخش نیر به بهره برداری می‌رسند.

نوکار طرح آبیاری کم فشار در تفت را در این کم آبی‌ها بسیار ارزشمند دانست و افزود: این طرح با اعتبار ۱۱ میلیارد و دویست میلیون ریال در حال اجراست که در یکی از باغات محله شهدا به صورت پایلوت افتتاح می‌شود.

او با اشاره به بهره برداری از یک مجتمع پرورش گاو شیری در روستای علی آباد گفت: این مجتمع با هزینه ۱۲ میلیارد ریال در چهار هزار متر مربع برای سه نفر اشتغالزایی کرده است.

فرماندار تفت ادامه داد: شبکه پخش دیجیتال تلویزیون با هزینه دو میلیارد ریال در روستای بیداخوید در اختیار اهالی این روستا قرار می‌گیرد.

علیرضا نوکار به افتتاح میدان و پل تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و یک کارخانه فولاد شمش در بخش نیر اشاره کرد و گفت: این دو طرح با در مجموع با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او افتتاح یک مدرسه ابتدایی و شروع عملیات اجرایی جاده سلامت را از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه عنوان کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.