سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه فرهنگیان قزوین

مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر کسی ماهیت مقاومت اسلامی را درک کند، طرفدار این جریان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب اسلامی آغاز شده است و جوانان و مردم باید مسیر این انقلاب را با فعالیت، تفکر، اندیشه، کوشش و جهاد دنبال کنند تا بدین وسیله سبب به ثمر رسیدن انقلاب امام زمان (عج) شویم.

او با اشاره به توسعه انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی حد و مرز انقلاب اسلامی در مدرسه فیضیه بود، در زمان جنگ تحمیلی مرز انقلاب اسلامی جغرافیای ایران بود، ولی امروز مرز انقلاب اسلامی در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی به کشور‌هایی مانند غزه، لبنان، سوریه و عراق  رسیده است.

امام جمعه قزوین با اشاره به رشد فضا‌های معنوی و اسلامی در سراسر جهان بیان کرد: اربعین ۲۰ میلیونی امام حسین (ع) امروز در شرایطی برگزار می‌شود که در روزگاری حتی ۲۰ نفر هم در آن شرکت نمی‌کردند که این مهم توسعه دستورات دینی و اسلامی را نشان می‌دهد.

او عنوان کرد: در آغاز انقلاب اسلامی یک دسته از مردم پیشتاز انقلاب، یک دسته مخالف انقلاب و یک دسته هم بی تفاوت نسبت به انقلاب بودند که آن وضعیت را امروز هم در گام دوم انقلاب که با عنوان مقاومت اسلامی شناخته می‌شود را می‌توانیم به راحتی مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.