سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین:

هر مددکار کار خدمت رسانی به ۴۷۹ خانواده را برعهده دارد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در این نهاد ۵۹ مددکار فعال است که به طور میانگین هر کدام از آن‌ها کار خدمت رسانی به ۴۷۹ خانواده را برعهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: در حال حاضر ۵۹ مددکار در استان قزوین به ۲۸ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت خدمت ارائه می کنند، که به طور میانگین هر مددکار کار خدمت رسانی به ۴۷۹ خانواده را برعهده دارد.

صیادی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد از مددجویان تحت حمایت استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، مرکز مددکار اسلامی در قزوین تأسیس و پرونده مددجویان خانم به خانم‌های مددکار سپرده شده است.

او با اشاره به برنامه ارزیابی مددکاران خاطرنشان کرد: عملکرد مددکاران در دوره‌های یک ماهه به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا ضمن تقدیر از مددکاران پرتلاش، زمینه رقابت سالم نیز با سایر مددکاران فراهم شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: ایجاد اشتغال، ارائه خدمت مسکن، ارائه خدمت مشمولان نظام وظیفه، پرداخت کمک هزینه ازدواج، ارجاع مددجویان به مشاوره‌های لازم، داشتن ابتکار و خلاقیت، رضایت مراجعان و مددجویان و تسلط به بخشنامه ها، دستورالعمل‌ها و قوانین از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مددکاران است.

او اعلام کرد: در ۱۰ ماه امسال مددکاران توانسته اند هزار و ۹۰۶ مورد شغل ایجاد کنند و برای تعمیر، نوسازی، بهسازی و خرید مسکن، هزار و ۵۹۴ مددجو اقدام منتج به نتیجه داشته اند.

صیادی با اشاره به اهمیت کار مددکاری گفت: مددکاری، خدمتی حرفه‌ای است که بر پایه دانش و مهارت‌های خاص قرار گرفته و هدف آن کمک به افراد و گروه‌هایی است که بتوانند استقلال شخصی، اجتماعی و رضایت خاطر فردی و اجتماعی را به دست آورند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.