سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال: تلاش می‌کنم راه دادکان را ادامه دهم

جلالی گفت: هیچ وقت نگفتم گزینه دادکان هستم و تنها آمده ام که راه دادکان را ادامه دهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا جلالی شهردار مشهد که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده، درباره ثبت نام خود در این انتخابات گفت: امیدوارم بتوانم نقشی که دارم را به خوبی ایفا کنم. فوتبال ایران در سطح بین المللی با مشکلات بسیار بزرگی مواجه است و باید اساسنامه فدراسیون فوتبال را با اساسنامه جهانی تطبیق دهیم و براساس اراده بزرگی که در کشور وجود دارد، پیش برویم.

جلالی درباره صحبت‌های دادکان که گفته بود جلالی گزینه من نیست و برای انتخابات با او صحبتی نکردم گفت: من هیچ وقت نگفتم گزینه دادکان هستم و تنها آمده ام که راه دادکان را ادامه دهم. او در مصاحبه اش اسم من را آورد و من هم در راستای صحبت‌هایی که او انجام داد، گام برمی دارم. اهداف خوبی دارم و با وجود این که خیلی دیر برای ثبت نام در انتخابات تصمیم گرفتم، تلاش می‌کنم تا اهدافم را عملی کنم.

او ضمن انتقاد از شرایط فوتبال ایران گفت: پس از جام جهانی ۲۰۰۶ از فساد سیستماتیک در فدراسیون فوتبال انتقاد کردم و ۲ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان از ۳ میلیاردی که گمشده بود را با رایزنی به حساب فدراسیون برگرداندم. زمانی که رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال بودم احساس کردم که فوتبال ما باید از ناپاکی رها شود. برخی از دوستان ما دکان ۴ نبش سیاسی و اجتماعی زدند و همزمان با ۴ جریان در حال همکاری هستند. مهندسی شدن انتخابات فدراسیون فوتبال از مهندسی شدن انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی هم پیچیده‌تر است.


بیشتر بخوانید: توضیحات فدراسیون فوتبال به نحوه انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی


جلالی در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون شود، اسکوچیچ را در تیم ملی حفظ خواهد کرد یا خیر گفت: ضمن احترام به تمام سرمربیان خارجی به ویژه کی روش و برانکو که نسبت به آن‌ها خیلی خوش بین بودم، اعتقاد دارم برای تیم ملی باید از مربیان داخلی استفاده کنیم. باید تمام گزینه‌های داخلی را بررسی کنیم و نسبت به جایگزینی اسکوچیچ اقدام کنیم.  

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: باید به سرمربیان داخلی یک فرصت ۵ ساله می‌دادیم. یکی از مربیان ایرانی افشین قطبی است که برای مدتی به او فرصت دادیم و نسبت به سرمایه گذاری که برای او کردیم، نتایج خوبی گرفت. فرگوسن برای ۲۳ سال منچستر را در بالاترین سطح فوتبال انگلیس حفظ کرد و دلیل آن هم بهایی بود که مدیران باشگاه به او دادند.  

او افزود: کمیته ملی المپیک یک نهاد عمومی است و تمام انتخابات فدراسیون‌ها زیر نظر کمیته ملی المپیک انجام می‌شود و سایه دولت باید از سر فوتبال برداشته شود.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.