سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممبینی: به عنوان عضوی از فدراسیون فوتبال در انتخابات شرکت کردم/ داوران دربی عملکرد خوبی داشتند

رئیس کمیته داوران فوتبال گفت: به عنوان عضوی از خانواده فدراسیون فوتبال در انتخابات این فدراسیون شرکت کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد ثبت نام در مجمع انتخاباتی این فدراسیون بیان کرد: به عنوان عضوی از خانواده فدراسیون فوتبال در این انتخابات شرکت کردم. امیدوارم در مجامع  بین المللی و یا در داخل کشور اهداف فوتبال را پیش ببریم.

ممبینی همچنین در مورد نایب رئیس‌های انتخابی خود اظهار کرد: منصور قنبرزاده را به عنوان نایب رئیس اول و حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم و فاطمه علیپور با به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب کردم. این اتفاق هم مشکلی ندارد که ۲ کاندید با یک فرد ائتلاف کنند و از این بابت من و قریب هر دو می‌توانیم بهاروند را به عنوان نایب رئیس انتخاب کنیم. بهاروند با توجه به اینکه تجربه بالایی در فوتبال دارد و الان هم در راس فدراسیون است قطعا تجربه خیلی خوبی دارد و می‌تواند تجربیات خود را با توجه به اینکه در سازمان لیگ هم ریاست کرده، به فوتبال ما منتقل کند.  

ممبینی در ادامه بیان کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال هر فردی که باشد وظیفه ما این است تا از او حمایت کنیم. باید برنامه‌های سرمربی جدید را به جلو ببریم و هیئت رئیسه بعدی فدراسیون قطعا در این رابطه می‌توانند تصمیم خود را بگیرد. هدف اصلی در فدراسیون فوتبال حمایت از تیم ملی است، چون برای اولین باری است که جام جهانی در حوزه خاورمیانه برگزار می‌شود و حیف است ما در این تورنمنت نباشیم و باید تلاش کنیم در این جام جهانی حضور پیدا کنیم.

وی افزود: من اگر به شانسم اعتقاد نداشتم ثبت نام نمی‌کردم، اما قطعا در هر انتخاباتی لابی‌هایی صورت می‌گیرد، اما چون فوتبال را قصد دارم شفاف ببینم و لذت ببرم، می‌گویم مهندسی شده نیست. امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود به پیشرفت فوتبال ما کمک کند.

ممبینی در مورد تیم ملی امید فوتبال اظهار کرد: روند خوبی در انتخاب سرمربی تیم ملی امید نبود و این جابجایی‌ها کمکی به فوتبال ما نمی‌کرد. در نتیجه جایی که تصمیم گیری در خصوص سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود، در میان عضای هیئت مدیره است که قصد ندارم نامی از کسی را مطرح کنم. باید مربی‌ای را انتخاب کرد که رزومه خوب و قوی داشته باشد. کی روش در ۲ بحث در فوتبال ملی ما موثر عمل کرد یک اینکه بازیکن سالاری را از بین برد و دیگری اینکه روی نظم و انضباط تیمی هم موثر عمل کرد. در برخی زمینه‌ها با افکار عمومی موافقیم. در مورد اسکوچیچ هم تصمیم می‌گیرد و هیئت رئیسه موافق بود.

رئیس کمیته داوران در مورد عملکرد داروان دربی اظهار کرد:داور‌ها روی صحنه آفساید بهتر از VAR عمل کردند همگی از استان‌هایی مانند یزد، اصفهان، کردستان و .. بودند و با این جو دربی و حضور هوادار بازی خوبی که داشتیم باید قبول کرد داوری خوبی در دربی را شاهد بودیم.

او در مورد اوضاع مالی فدراسیون فوتبال گفت: اینکه چه مقدار پول در حساب فدراسیون هست را نمی‌دانم، چون امور مالی را فدراسیون رصد می‌کند، اما فوتبال ما نسبت به درآمدی که می‌توان داشت وضعیت خوبی ندارد. نمی‌خواهم اسم ورشکسته را بیاورم، چون فوتبال ما هرگز ورشکسته محسوب نمی‌شود، اما بنظرم با این اوضاع واقعا هواداران سرمایه‌های ما به حساب می‌آیند.

ممبینی در مورد بدهی‌های فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما چند بدهی داریم که یکی از آن‌ها به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بر می‌گردد که به زودی پیگیری می‌شود و امیدوارم از این مراحل بگذریم. در فوتبال دنیا درآمد مشخص است و امیدوارم فوتبال ما مانند فوتبال مدرن دنیا درآمدزایی کند و اگر نتوانیم از این پتاسنیل استفاده کنیم قطعا با مشکلاتی رو به رو می‌شویم.  


بیشتر بخوانید: ملاقات مدیرعامل اسبق استقلال با معاون وزیر ورزش/ قریب مدیرعامل می‌شود؟


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.