سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نخستین تماشاخانه در طبس

کارشناس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: نخستن سالن تخصصی تمرین نمایش با نام تماشاخانه شمس طبسی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حقی کارشناس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس گفت: ظرفیت این سالن ۷۰ نفر با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع است و محل تامین آن از محل اعتبارات ملی و استانی است.

او افزود: با افزایش سرانه فضای فیزیکی جهت فعالیتهای فرهنگی و هنری شاهد توسعه بیشتر فرهنگی، اجتماعی منطقه خواهیم بود.

کارشناس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس ادامه داد: سالن پلاتو علاوه بر مکانی مناسب برای تمرین گروههای نمایشی، جهت اجراهای خاص مورد استفاده قرار میگیرد.

حقی اظهار کرد: به زودی و در روزهای آخر بهمن ماه نخستین نمایش با نام «جشن سالگرد »کاری از هنرمندان تئاتر انجمن نمایش طبس به کارگردانی محمد نخعی و مهران رجبی روی صحنه میرود.

کارشناس امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس  عنوان کرد: سالن پلاتو علاوه بر مکانی برای اجرای نمایش دارای اتاق فرمان و دو اتاق گریم است.

هنرمند مسئول انجمن نمایش طبس ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این سالن گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته، در سه ماه آینده شاهد اجراهای متعدد تئاتر در این مکان خواهیم بود.

او افزود: در فصل تابستان دورههای بازیگری برای عموم علاقمندان توسط انجمن نمایش طبس در محل سالن پلاتو برگزار خواهد شد.

 این پروژه شاخص دهه فجر از سال ۹۲ آغاز و امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و سایر مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام / ی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.