سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای نمایندگان مناطق قومی کشور؛

امت اسلامی ایران باید امانت‌دار انقلاب و خون شهدا باشند

دبیر شورای نمایندگان مناطق قومی کشور گفت:امت اسلامی ایران باید امانت‌دار انقلاب و خون شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی روحانیون اهل تشیع و تسنن به منظور بصیرت افزایی و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل درمصلی امام ره با عنوان همایش یاوران انقلاب من یک سلیمانی ام دور هم جمع شدند.

آیت الله سید علی اکبرقریشی یکی از نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در همایش یاوران انقلاب گفت: مردم سالاری دینی و احترام به انتخاب مردم در ریاست جمهوری از برکات وجود نظام جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که استبداد رأی و وابستگی به آمریکا و غرب از ویژگی‌های اصلی رژیم پهلوی بود.
 
آیت الله قریشی تصریح کرد: مردم باید قدردان انقلاب اسلامی، استقلال کشور و شکرگذار نعمات الهی باشند.
 
آیت الله سید علی اکبر قریشی با بیان اینکه امروز دنیا مبهوت استقلال ایران است گفت: آمریکا به خاطر مسائل اقتصادی با ایران نمی‌جنگد بلکه امروز به دنبال این هستند که تا با براندازی جمهوری اسلامی ایران یه عنوان یک حکومت دینی دین را به بن بست بکشانند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای نمایندگان مناطق قومی کشور نیز در این همایش گفت:امت اسلامی ایران باید امانت‌دار انقلاب و خون شهدا باشند.
 
وی اظهار داشت: پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همدلی تمامی اقوام در کشور به وجود آمده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفیان اظهار داشت: تداوم و پیشرفت ایران اسلامی در سایه تبعیت از، ولی فقیه است و امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه قدرتمند حاضر می‌شود و در جهان نقش آفرینی می‌کند به خاطر رهنمود‌های مقام معظم رهبری است، رهبری که می‌خواهد اسلام را در جهان اسلام به پیش ببرد.
 
انتهای پیام/ن م 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.