سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان مسجدسلیمانی دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند

مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاهی از آثار هنرجویان این هنرستان برپا شد.

زهره داودی مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایشگاهی از دست سازه‌ها دانش آموزان این هنرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بر پا شد.

او با بیان اینکه در هنرستان فردوس رشته‌های خیاطی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، نقاشی (چهره سازی)، کامپیوتر (طراحی صفحات وب) و (داده‌های پایگاه اینترنتی) و نقشه کشی ساختمان تدریس می‌شود، افزود: محصولاتی در ارتباط با رشته‌های مذکور در معرض دید عموم قرار گرفته است.

داودی محصولات و هنر‌های به نمایش گذاشته را حاصل فعالیت‌های هنرجویان از ابتدای مهرماه تا بهمن ۹۸ عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی محصولات نمایشگاه، آماده عرضه به بازار هستند.

به گفته مدیر هنرستان کار و دانش دخترانه فردوس مسجدسلیمان، در صورت حمایت مسئولان از این دانش آموزان، هنرجویان این هنرستان قابلیت ارائه محصولات در کمیت و کیفیت بالاتر را نیز دارند.

این مقام مسئول در پایان از حمایت‌های جوانمرد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، خدادادی مسئول متوسطه دوم، شیانخواه معاونت آموزش متوسطه و پروینی مسئول فنی و حرفه‌ای و کاردانش اداره آموزش و پرورش بخاطر حمایت‌های آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.