سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأیید صلاحیت ۱۱۹ نفر تا ۱۹ بهمن ماه در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد از تأیید صلاحیت ​۱۱۹ نفر تا ۱۹ بهمن ماه در این حوزه انتخابیه خبر داد.

غفور قاسم پور، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گغت : تا این لحظه  نامزد‌های قطعی انتخابات حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ۱۱۹ نفر هستند که از این تعداد ۱۱ نفر انتقالی، ۱۰۸ نفر نیز مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته و ۱۲ نفر هم انصراف دادند و در نهایت ۲۲ بهمن اسامی قطعی از سوی شورای محترم نگهبان اعلام می‌شود.

غفور قاسم پور با بیان اینکه کلیه تمهیدات برای برگزاری انتخابات فراهم شده افزود: از ظرفیت معتمدین شعب، نمایندگان فرماندار، برای برگزاری انتخاباتی سالم، بی طرفانه و پرشور و با نشاط سیاسی بهره‌مند خواهیم شد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد گفت: انتخابات آبرومندانه حیثیت وزارت کشور است و  سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را در این انتخابات مد نظر قرار داده ایم.

او  با بیان اینکه طبق قانون ۸ روز فرصت تبلیغات قانونی نامزد‌ها است، افزود: تبلیغات از ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /خ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.