سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب کلیات لایحه برون سپاری نیروهای شهرداری در شورای شهر

اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی دستور العمل اجرایی بند (چ) تبصره ۸ مصوبه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران، کلیات آن را با ۱۳ رأی موافق تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز در جریان بررسی دستور العمل اجرایی بند (چ) تبصره ۸ مصوبه بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران، کلیات این لایحه را با ۱۳ رأی موافق تصویب کردند.

در جریان بررسی این لایحه فراهانی عضو شورای شهر تهران، گفت: مطابق با این تبصره شامل توجه به وصول مطالبات معوق غیر قابل دسترس هستیم و برای همین شهرداری اجازه دارد، وصول مطالبات معوقه غیر قابل دسترس را به صورت کارگزاری واگذار کند.

همچنین مسجد جامعی عضو دیگر شورای شهر با اشاره به اینکه شهرداری دارای تشکیلاتی بزرگ است و نیروهایش بیش از نیاز است، گفت: در زمینه نیروی انسانی دچار افراط و تفریط هستیم و تعداد زیادی کارمند داریم، از طرفی دیگر هم برون سپاری انجام می‌گیرد، ولی حقوق و مزایا را شهردرای می‌هد که این نشان از وجود دوگانگی در مدیریت شهری است و لذا من با این لایحه مخالفم.

در ادامه محسن هاشمی رئیس شورای شهر گفت: می‌توانیم نیرو‌ها کاهش دهیم، ولی مشکل اینجاست که برون سپاری می‌کنیم، ولی تعداد نیرو‌ها کم نمی‌شود و این حاکی از رویه اشتباه است.

همچنین حجت نظری عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: این اتفاق خوبی نیست که یکبار برای نیروی انسانی هزینه کنیم و از طرفی برنامه و کاری هم برای آن‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.