سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک بام و دو هوا/شمال و شرق خوزستان بارانی و جنوب استان در گرد و خاک

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد سامانه بارشی حاکم بر شمال، شرق و ارتفاعات استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد و بارش برف شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان می‌دهد تا اوایل روز چهارشنبه سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق در مناطقی از شمال، شرق و ارتفاعات و در دیگر مناطق بصورت پراکنده و همچنین بارش برف در ارتفاعات استان و وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

او خلیج فارس در این ایام را مواج پیش بینی کرد و اظهار داشت: از فردا تا روز چهارشنبه وقوع دما‌های کمینه نزدیک به صفر و منفی در اغلب مناطق استان بویژه در مناطق شمالی، شرقی انتظار می‌رود.

سبزه زاری تصریح کرد: طی امروز تا اواسط وقت فردا به علت ورود توده گرد و خاک عراقی، دید افقی در اکثر مناطق استان کاهش خواهد یافت.

به گفته مدیرکل اداره هواشناسی استان خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان امیدیه با ۲۶ درجه سنتیگراد و دهدز با ۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده اند، ضمن اینکه دمای هوا در اهواز بین ۲۴.۳ تا ۱۰.۱ درجه در نوسان بود.

براساس این گزارش؛ در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش باران در ایذه ۱.۸ میلیمتر و در دهدز ۲.۳ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.