سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

حضور هر ایرانی در ۲۲ بهمن با عکسی از شهید سلیمانی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برای عظمت حضور و تکریم حاج قاسم سلیمانی هر ایرانی با عکسی از ایشان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز یکشنبه در حاشیه نشست خبریِ راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران گفت: این روز امسال مزین خواهد بود به نام سردار سرلشکر پاسدار شهید قاسم سلیمانی؛ همچنین این مراسم وعده‌گاهی است برای اعلام وفاداری به ادامه راه این شهید بزرگوار و پرچم داری جبهه مقاومت در ایران و منطقه.

او با اشاره به اهداف و پیام‌های دیگر یوم‌الله ۲۲ بهمن ادامه داد: انشاالله مردم در بیش از ۵ هزار نقطه ایران حضور خواهند داشت. پیام دیگر این راهپیمایی پاسخ کوبنده به رژیم جلاد و خون آشام آمریکا و هشدار برای خروج هرچه سریعتر آن‌ها از منطقه خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انشاالله همه برای خلق حماسه در پای صندوق‌های رای آماده خواهند بود.

لطفی بیان کرد: برای عظمت حضور و تکریم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی انشاالله هر ایرانی با عکسی از ایشان در راهپیمایی  ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.