سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۳۰مرکز رفع مشکلات یادگیری دولتی در استان

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در ۳۰ مرکز رفع مشکلات یادگیری دولتی ویژه دانش اموزان ابتدایی در استان، حدود ۲ هزارو ۷۰۰ نفر دانش آموز بهبود پیدا کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محسن الماسی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم افتتاح مرکز مشکلات ویژه یادگیری پویا شهرستان اردستان با بیان اینکه که سرانه و تجهیزات را دولت به صورت رایگان در اختیار این مراکز قرار می‌دهد افزود: کار درمان اختلالات یادگیری طولانی و زمان بر است و مقاومت خانواده‌ها و نگرانی آن‌ها به خصوص در مورد دانش آموزان دختر از موانع این گونه مراکز است.

او با بیان اینکه مرکز اختلالات و یادگیری اردستان از آذر کار پذیرش دانش آموز را آغاز کرده است گفت: در حال حاضر ۳۷ نفر دانش آموز در این مرکز در حال رفع مشکلات اختلال یادگیری هستند.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تاسیس این گونه مراکز از اهداف سند تحول بنیادین و در راستای عدالت آموزشی است افزود: ۱۸۵ مدرسه استثنایی در ۱۱۰ فضای آموزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد و ۵ هزار و ۶۰۲ نفر دانش آموز معلول ذهنی و جسمی و حرکتی در این مدارس مشغول تحصیل هستند.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.