سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه محور‌های مواصلاتی استان در حال حاضر باز است

ریس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه همه محور‌های مواصلاتی استان در حال حاضر باز است، گفت: با این وجود تردد در محور‌های اورامانات فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری ریس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در بیشتر محور‌های مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم و با توجه به لغزنده بودن سطح معابر به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد همه جوانب ایمنی را رعایت کنند و حتما زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

او با بیان اینکه در حال حاضر در محور کرمانشاه به اسلام ابادغرب و کرمانشاه به صحنه مه گرفتگی و محدودیت دید گزارش شده است، افزود: رانندگان قبل از تردد در محور‌های برون شهری وضعیت راه‌ها را از طریق مرکز مدیریت راه‌های استان (سامانه ۱۴۱) کنترل کنند.

ریس پلیس راه استان با بیان اینکه ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه را تحت کنترل دارند، بیان کرد: همچنین در گردنه‌هایی مانند بیدسرخ، مله ماس وقلاجه دو تیم ثابت به صورت ۲۴ ساعته مستقر هستند تا در صورت نیاز به هم استانی‌ها خدمت رسانی کنند.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.