سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با خانواده شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با خانواده شهید غلامحسین الوندمنش از شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر دیدار کرد .

به  گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در هشتمین روز از ایام ا... مبارک دهه فجر با خانواده شهید غلامحسین الوندمنش از شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس دیدار کرد و یاد شهدای گرانقدر ایران اسلامی را گرامی داشت.

او با تاکید بر اینکه شهدا فراموش شدنی نیستند، گفت : خانواده بزرگ هلال احمر ۴۸۹ شهید در جنگ تحمیلی و در راه دفاع از میهن تقدیم کرده و سهم استان کرمانشاه ۱۲ شهید بزرگوار بوده که این شهدا از تمام رده‌های جمعیت از کارمندان و پرسنل تا امدادگران و داوطلبان سراسر کشور بوده و به عنوان کادر پزشکی، امدادگر، تدارکات، کادر داروخانه و ... به جبهه رفته بودند.

او با بیان اینکه جوانان در دوران جنگ، علاقه فراوانی برای یادگیری مهارت‌های امدادی داشتند تا بتوانند به مجروحان جنگی خدمت رسانی کنند، افزود: شهید غلامحسین الوندمنش هم با روحیه ایثارگری که داشت در دوره‌های امدادی هلال احمر شرکت کرده و به عنوان امدادگر و راننده آمبولانس فعالیت داشت.

او گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه انسانی ما است و در واقع دیدار و گفتگو با خانواده شهدا و مرور خاطرات و رشادت‌های شهدا برای ما بسیار لذت بخش است و البته باید تلاش کنیم این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها، الگویی برای تمام جوانان کشور و بخصوص جوانان جمعیت هلال احمر استان باشد.

در این دیدار پدر و خواهر شهید به بیان خاطرات شهید الوندمنش و نحوه شهادت وی پرداختند.

شهید غلامحسین الوندمنش با گذراندن دوره‌های امدادی در جمعیت هلال احمر با علاقه فراوانی که برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشت در سن ۲۱ سالگی و به عنوان امدادگر راننده فعالیت داشت و نهایتاً در حملات هوایی و موشکباران دشمن بعثی در شهر کرمانشاه در تاریخ ۲۳ دی ماه سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش به پا و سر به مقام رفیع شهادت نائل شد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.