سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشغالگران صهیونیست از حملات فلسطینیان وحشت دارند

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد افزایش عملیات فلسطینیان، اشغالگران صهیونیست را نگران کرده است و محافل صهیونیستی نتانیاهو را عامل این حملات می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المنار در مطلبی با تاکید بر این که افزایش عملیات فلسطینیان، اشغالگران صهیونیست را نگران کرده است، نوشت محافل مخالف کابینه صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را مسئول آغاز موج جدید حملات فلسطینیان می‌دانند و نخست‌وزیر این رژیم را متهم می‌کنند که برای رسیدن به مقاصد انتخاباتی خود، جان صهیونیست‌ها را به خطر انداخته است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: محافل رژیم صهیونیستی نگرانند که سلسله عملیات فلسطینیان در قدس و کرانه باختری اشغالی، آغازی از موج جدید عملیات فردی فلسطینی باشد، عملیاتی که ممکن است با تحمیل جو خفقان در شهر‌های فلسطینی پس از اعلام طرح رئیس‌جمهور آمریکا موسوم به «معامله قرن» و بی اعتنایی بی‌سابقه واشنگتن و تل آویو به حقوق فلسطینیان و رهبران آنان، روز به روز گسترده‌تر شود. این در حالی است که عملیات اخیر فلسطینیان در زیر گرفتن نظامیان صهیونیست با خودروی زرهی و شلیک به آنان از نزدیک، بی سابقه به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید:


ایالت فریش، تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد: باید به تشدید تنش و بالا رفتن سطح برخورد‌ها با فلسطینیان دقت کرد، زیرا ما می‌بینیم که فلسطینیان با گلوله جنگی به اسرائیلی‌ها شلیک می‌کنند و این اقدام نمی‌تواند همانند حمله با چاقو یا عملیاتی فردی باشد، زیرا ما دیدیم که آن‌ها ابتدا اسرائیلی‌ها را با خودرو زیر گرفتند و بعد به آنان شلیک کردند و این نشان می‌دهد که مناطق فلسطینی آماده شعله ور شدن است.

الون بن دیوید، تحلیلگر نظامی صهیونیست هم گفت: به اعتقاد من، ما در آغاز موج عملیات انفرادی شبیه به عملیات‌هایی هستیم که چهار سال پیش مشاهده می‌کردیم به گونه‌ای که خرابکاران بدون سابقه ایدئولوژیک دینی و فقط براساس تصمیم فردی، به اسرائیلی‌ها حمله می‌کنند و ماموریت ارتش اسرائیل در چنین شرایطی این است که آن دسته از مسئولان اسرائیلی را که شب انتخابات با پایگاه‌های مردمی خود سخن می‌گویند، مهار کنند تا سخنان تحریک کننده بر زبان نیاورند.

اوهاد دیمو، کارشناس صهیونیست امور فلسطین نیز اعلام کرد: ما در آغاز نقطه شروع موج جدید هستیم و اگر وارد شبکه‌های اجتماعی فلسطینی شویم، متوجه می‌شویم که ما با درخواست‌ها برای همان حملات انفرادی مواجه هستیم که پیشتر هم مشاهده کرده ایم، یعنی درخواست از جوانان فلسطینی برای حملات انفرادی به اسرائیلی‌ها از جمله زیر گرفتن آن‌ها با خودرو و حمله با چاقو و کشتن آن‌ها.

یائیر گولان، عضو کنست اسرائیل گفت: علاوه بر اعلام طرح دونالد ترامپ، سخنان تحریک آمیز و دیوانه وار مقامات اسرائیلی در مورد الحاق سرزمین فلسطینیان به اسرائیل، تنش‌ها را با فلسطینیان شعله ور ساخته است، زیرا طرح ترامپ فقط اقدام انتخاباتی تحریک آمیز است.

خبرنگار المنار در پایان افزود: رسانه‌های دشمن اشغالگر اعلام کردند که ارتش اسرائیل اقدام به تقویت نیرو‌های خود در کرانه باختری و قدس اشغالی کرده و سطح آمادگی را در مرز‌های نوار غزه بالا برده است تا مانع گسترش دایره عملیات جوانان فلسطینی به ویژه پس از موفقیت عملیات‌های روز‌های گذشته شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.