سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۹۵پروژه در مناطق روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان افتتاح شد

رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان گفت: ۷۹۵پروژه عمرانی و تولیدی به مناسبت دهه فجر در مناطق روستایی و عشایری این استان به بهره‌برداری رسید.

سید عبدالحسین سجادی رییس کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۷۹۵پروژه عمرانی و تولیدی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۷۱ میلیارد ریال در مناطق روستایی و عشایری این استان به بهره‌برداری رسید.

سید عبدالحسین سجادی اظهار داشت: این طرح‌ها توسط سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شرکت برق منطقه‌ای، اداره کل فناوری اطلاعات، بهزیستی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

او  ادامه داد: ۴۳هزار و ۷۶۲خانوار روستایی و عشایری سیستان و بلوچستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند و برای ۶ هزار و ۶۷۱ نفر شغل ایجاد شده است.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر سیستان و بلوچستان بیان کرد: برگزاری رقابت‌های حفظ و قرائت قرآن کریم، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برپایی رقابت‌های ورزشی، محلی و جشن‌های عشایری، اعزام تیم‌های دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان واکسیناسیون دام در مناطق روستایی و عشایری، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر و نواختن گلبانگ انقلاب در مناطق روستایی این استان از جمله برنامه‌های این کارگروه بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.