سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال؛

جدال حساس شهرداری ورامین و پیکان/ کار سخت نارنجی پوشان در خانه

رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشورمان شاهد برگزاری دیدار‌های مهم و البته جذاب خواهد بود، تیم والیبال شهرداری ورامین، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر، قرار است در یکی از این دیدار‌ها میزبان پیکان تهران، تیم دوم جدول رده بندی باشد. این بازی برای هر ۲ تیم مهم است و اگر ورامینی‌ها برنده آن باشند جایگاهشان مستحکم‌تر می‌شود و اگر پیکانی‌ها آن را ببرند می‌توانند حاشیه امنی برای خود درست کنند.  

دیگر دیدار جذاب این هفته، رویارویی کاله مازندران رده پنجمی و سپاهان اصفهان خواهد بود ، شاگردان محمدی راد در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارند و شاگردان عطایی هم تیم پنجم هستند، این بازی به میزبانی شاگردان عطایی است و قطعا از بازی‌های جذاب لیگ خواهد بود.  

تیم والیبال سایپا رده سومی هم در این هفته میزبان شهرداری ارومیه رده ششمی است، شاگردان شهنازی و پیمان اکبری با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده اند و قطعا مصاف آن‌ها جذاب و دیدنی خواهد بود.

گنبدی‌ها هم که در چند وقت اخیر نتایج دلخواهشان را کسب نکرده اند در این هفته میزبان شهداب یزد خواهد بود که این روز‌ها به سختی برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر تلاش می‌کند، گنبدی‌ها اگرچه حاشیه امنی در جایگاه هفتم جدول رده بندی دارند، اما قطعا به دنبال بهبود جایگاه و ارتقا رتبه شان هستند.  

تیم والیبال فولاد سیرجان رده هشتمی هم در این هفته میزبان شهروند اراکی خواهد بود که نتایج به مراتب بهتری نسبت به ابتدای فصل گرفته است، فاصله تیم‌ها در نیمه دوم جدول بسیار کم است و رقم خوردن هر نتیجه‌ای می‌تواند در جایگاهشان تغییراتی ایجاد کند. راه یاب ملل مریوان رده نهمی هم در دیگر دیدار این هفته از خاتم اردکان قعرنشین پذیرایی می‌کند.  

دیدار‌های این هفته همگی از ساعت ۱۶ دنبال می‌شوند، همچنین تیم والیبال پیام مشهد در این هفته با قرعه استراحت رو به روست.


بیشتر بخوانید:

میرحسینی: بازیکنان خارجی زمان می‌برد تا هماهنگ شوند/ امیدوارم مقابل شهرداری گنبد نمایش خوبی داشته باشیم

عطایی:شاهد بازی‌های سختی در لیگ برتر هستیم / در ۳ هفته گذشته همه بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم

پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان / شکست شهرداری گنبد در ارومیه


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.