سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر؛

کوهنوردان ارتش به قله الوند صعود کردند

رئیس هیات کوهنوردی ارتش گفت: صعود به قله الوند به مناسبت دهه فجر و با هدف افزایش آمادگی جسمانی کارکنان ارتش انجام شد.

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رمضانخانی رئیس هیات کوهنوردی ارتش گفت: صعود به قله الوند در شرایط سخت و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با هدف افزایش آمادگی جسمانی کارکنان ارتش انجام شد. ۳۵ نفر از کوهنوردان مجرب و دوره دیده ارتش با بکارگیری پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنیک‌های کوهنوردی و صعود در شرایط سخت و نامساعد جوی در این برنامه صعود شرکت کردند.

رمضانخانی با اعلام این خبر که این صعود به میزبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شده است گفت: کوهنوردان ارتش هرساله به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به قلل مرتفع کشور صعود می‌کنند و امسال هم با برنامه ریزی‌های سازمان تربیت بدنی آجا، این صعود‌ها در حال برگزاری است.

او ادامه داد: در ادامه برنامه‌های فرهنگی ورزشی جشنواره دهه مبارک فجر ارتش جمهوری اسلامی ایران و جدول سازمان تربیت بدنی ارتش صعود به قله ۳۵۷۰ متری الوند استان همدان پیش بینی شده بود که با همت کارکنان نیروی زمینی ارتش این صعود انجام شد.

رئیس هیات کوهنوردی ارتش تصریح کرد: مرور تکنیک‌های کوهنوردی در شرایط سخت و نامساعد جوی، حفظ آمادگی جسمانی و ارتقای توان رزمی و دفاعی از اولیت‌های این صعود بود که در نهایت به اجرای صحیح ماموریت‌های محوله و امدادرسانی توسط کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران ختم می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.