سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادگستری کرمان قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شد

تیم کرمان در مسابقات فوتسال بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بین دادگستری‌های سراسر استان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین زاده کافی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان با اعلام اینکه مسابقات فوتسال حوزه‌های قضایی استان کرمان، بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یادمان سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور تیم‌هایی از سراسر استان به میزبانی سیرجان برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها، تیم‌های دادگستری کرمان (الف و ب) به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و تیم دادگستری سیرجان نیز مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
او افزود: تیم دادگستری جیرفت موفق به دریافت جام اخلاق شد و آقای قدیمی عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص داد.
وی یادآور شد: این دوره از مسابقات به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین حوزه‌های قضایی استان کرمان برگزار شد.
زاده کافی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی سپهری، رئیس دادگستری و نیک ورز، دادستان سیرجان در برگزاری خوب و با کیفیت مسابقات در سیرجان، بیان داشت: پس از برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی در سطح کشور در نهایت ۸ تیم برتر در سیرجان به رقابت با یکدیگر پرداختند و تیم دادگستری کرمان به مقام قهرمانی دست یافت.
او بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی استان حفظ روحیه نشاط، سرزندگی و سلامتی تن و روان کارکنان خدوم شاغل در دادگستری کل استان کرمان است.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.