سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آسیب‌‎های اجتماعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : برای کاهش آسیب‌‎های اجتماعی در محلات کم برخوردار کرمانشاه بدنبال ایجاد نشاط در این محلات با ایجاد زیرساخت‌هایی مانند سالن‌های ورزشی هستیم.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به سکونت بیش از یک میلیون نفر در شهر کرمانشاه، گفت : محلات محروم و کم برخورداری در شهر کرمانشاه داریم که آسیب‌های اجتماعی در آن‌ها وجود دارد.

او با تاکید براینکه کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی در این محلات در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار گرفته، گفت : ایجاد فضا‌هایی همانند سالن‌های ورزشی یکی از برنامه‌هایی است که در این محلات بدنبال آن هستیم.

استاندار کرمانشاه افزود: هرچند از محل اعتبارات دولتی و عمرانی پروژه‌های ورزشی را در این محلات شروع کرده‌ایم، اما خوشبختانه خیرین ورزش یار را هم پای کار آورده‌ایم.

او با بیان اینکه خانواده مدلل یکی از این خیرین هستند که نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در کرمانشاه اختصاص داده‌اند، گفت: همچنین اخیرا رایزنی‌هایی را با وزیر نفت داشتیم که منجر به اختصاص نزدیک به پنج میلیارد تومان شد که با آن می‌توانیم یک یا دو سالن ورزشی در محلات محروم شهر بسازیم.

بازوند گفت: یک خیر دیگر کرمانشاهی نیز اخیرا قول داده که نزدیک به شش میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی به استان کمک کند.

او گفت: امیدواریم با اقدامی که برای شکل گیری مجمع خیرین ورزش یار و جلب مشارکت‌های مردمی انجام داده ایم، همراه با اعتبارات دولتی بتوانیم تحولات زیرساختی مهمی در محلات کم برخوردار کرمانشاه ایجاد کنیم.

 صابر رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه نیز به رشد اعتبارات حوزه ورزش کرمانشاه در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: افزایش این اعتبارات کمک کرده تا بتوانیم توسعه گسترده‌ای را در زیرساخت‌هایمان بویژه در محروم‌ترین نقاط استان داشته باشیم.

او احداث بزرگترین خانه جوان و آکادمی پزشکی ورزشی و چندین پروژه زیرساختی دیگر را از جمله پروژه‌های فعال حوزه ورزشی کرمانشاه دانست و افزود: برای افزایش این پروژه‌ها مجمع خیرین ورزش یار را در استان تشکیل دادیم و از حمایت‌های مالی آن‌ها نیز در این راه استفاده می‌کنیم.

شهریار گراوندی مدیرعامل شرکت سیمان سامان غرب به نمایندگی از خانواده مدلل (خیر ورزش یار) یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی در کشور‌های توسعه یافته را توسعه ورزشی دانست و گفت: متاسفانه درحال حاضر ما با شاخص‌های جهانی در این زمینه فاصله زیادی داریم.

اوه با تاکید براینکه خانواده مدلل به دنبال کمک به توسعه ورزش استان هستند، گفت: از آنجایی که اکثر قهرمانان از دل محلات محروم رشد می‌کنند، برای همین ما نیز پای کار آمده‌ایم تا دراین محلات زیرساخت‌هایی ایجاد کنیم و پتانسیل‌های ورزشی این مناطق بروز کند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.