سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری لنکرانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخابات‌ِ امسال یک آزمون بزرگ برای مردم و نظام است

فعال اصولگرا گفت: انتخابات‌ِ امسال یک آزمون بزرگ برای مردم، گروه‌های سیاسی، نظام و هم برای دشمنان نظام است.

کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت و درمان دولت نهم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان مبنی بر اینکه به سبب نداشتن نامزد در انتخابات لیست ارائه نخواهند داد، گفت: این انتخاباتی که پیش رو داریم، از انتخابات‌های حساس محسوب می‌شود.

او ادامه داد: در طول این ۴۱ سال خداوند اینگونه برای کشور ما رقم زده که انتخابات‌ها معمولا تبدیل به یک آزمون بزرگ برای مردم، گروه‌های سیاسی، نظام و هم برای دشمنان نظام می‌شود.

باقری لنکرانی افزود: قطعا این انتخابات هم همین وضعیت را داشته و در این آزمون افرادی که مصلحت نظام  و خیر مردم برایشان اصل است از افرادی که به دنبال قدرت طلبی و توجه به منافع گروهی خودشان هستند متمایز می‌شوند و در چنین آزمونی معلوم می‌شود چه کسانی حامیان اصلی مردم و چه کسانی به دنبال قدرت طلبی هستند.

فعال اصولگرا با اشاره به هجمه اصلاح طلبان به نظارت استصوابی گفت: از آغاز انقلاب و رهبری امام خمینی (ره)، انتخابات در طی این ۴۱ سال روند ثابتی داشته که تا امروز دنبال شده است. حال اینکه برخی افراد در زمانی که اوضاع بر وفق مرادشان است از انتخابات و لزوم توجه به صندوق رای حرف می‌زنند و در زمانی که بر وفق مرادشان نیست با صندوق رای قهر می‌کنند، گویای عدم صداقتشان با مردم است.

وزیر دولت نهم خاطر نشان کرد: ما الان در شرایطی هستیم که هر یک از گروه‌های سیاسی کارنامه‌ای دارند و مردم با توجه به کارنامه صداقت این شخصیت‌های سیاسی را قضاوت می‌کنند.

او تاکید کرد: علاوه بر این الان تقریبا تمام شخصیت‌های سیاسی در بین  نامزدهای موجود افرادی را دارند که بتوانند به آنها اعتماد کنند و ما هم امیدوار هستیم که انتخابات پیش رو مجددا به صحنه دفاع از نظام و اقتدار نظام تبدیل شود.

باقری لنکرانی بیان کرد: امیدواریم که مردم با حضور پرشور در صحنه انتخابات، حماسه دیگری را رقم بزنند و گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی هم بهتر است به جای ایجاد حاشیه به دنبال آرمان‌های مردمی باشند و خود را هم تراز مردم قرار دهند.

فعال اصولگرا باد آورشد: پس از شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی فضای کشور یک معنویت خاصی پیدا کرده و موجب افزایش تراز نمایندگی شده است، به طوری که تراز نمایندگی تبدیل شده به شبیه به شهید سلیمانی  بودن و امیدواریم که در مجلس آینده چنین افرادی را ببینیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.