سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشترکین آب اقدامات لازم جهت پیشگیری از یخ زدگی کنتور را انجام دهند

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مشترکین آب اقدامات لازم جهت پیشگیری از یخ زدگی کنتور را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  ، اکرمی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد طی هفته جاری به استان زنجان، تاکید می‌شود مشترکین، اقدامات لازم جهت پیشگیری از یخ زدگی کنتور‌های آب را انجام دهند.

 اکرمی اظهار کرد: یخ زدگی تاسیسات آب منازل موضوعی است که می‌توان در زمان مناسب مانع از وقوع آن شد و از بروز خسارت‌های بعدی پیشگیری نمود.

او گفت: استفاده از پوشش پشم شیشه، عایق‌های فوم، خاک ارّه و پوشش‌های پارچه‌ای بهترین راهکار برای پیشگیری از یخ زدگی تاسیسات آب منازل می‌باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان زنجان تاکید کرد: مشترکین برای این که بتوانند مانع از یخ زدگی کنتور آب شوند می‌بایست برای حوضچه‌ی کنتور درب مناسب و استانداردی تهیه کنند که مانع از ورود آب‌های سطحی به آن شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشترکین می‌توانند در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای با شماره تلفن ۱۲۲ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان تماس حاصل نمایند.
 
 
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.