سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد؛

قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است گفت: امنیت باید پایدار، همه جانبه و متکی به مردم جامعه باشد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ با اشاره به اینکه مردم غیور و ولایت مدار ایران اسلامی در تمامی مناسبت‌ها سنگ تمام گذاشته و دشمنان را مایوس کرده اند اظهارداشت: هرچه قدر رضایتمندی مردم بالاتر باشد طمع دشمنان کمتر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه قانون مداری و رضایتمندی مردم مبنای کار پلیس است افزود: عمل به قانون ضامن ایجاد نظم و امنیت در هر جامعه است و امید است همه افراد جامعه به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ موسوی امنیت را یکی از شاکله‌ های بنیادی توسعه پایدار دانست و اظهار کرد: جامعه سالم بدون توجه به این عنصر کلیدی محقق نمی‌شود.

او ادامه داد: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطری است که هر حکومت باید آنرا برای شهروندان خود به بهترین نحو ممکن بوجود بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید به نقش مردم در تامین امنیت جامعه عنوان کرد: اعتماد مردم سرمایه‌ای بزرگ است و نیروی انتظامی با احترام به این اعتماد، تلاش خواهد کرد چتر امنیتی رابرای آحاد مردم بگستراند و با کسانی که باعث سلب آسایش و امنیت جامعه هستند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.