سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور تجهیزات شرکت مترو خبر داد:

۳ پست برق جدید به شبکه متروی تهران تا پایان سال افزوده می‌شود

رضایی ملک از افتتاح و بهره‌برداری از ۳ پست برق نوبنیاد، قلعه مرغی و آهنگ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله رضایی ملک مدیر امور تجهیزات مدیر امور تجهیزات شرکت مترو از اضافه شدن ۳ پست برق جدید به شبکه مترو تهران تا پایان اسفند ماه جاری خبر داد و گفت: شبکه مترو تاکنون برای تامین برق خطوط هفتگانه موجود و همچنین خط فرودگاه امام خمینی (ره) در مجموع از ۱۰ پست برق استفاده می‌کرد.

او با اشاره به اینکه ۳ پست برق جدید در نوبنیاد، قلعه مرغی و آهنگ جانمایی شده است، اضافه کرد: اکنون با اضافه شدن ۳ پست جدید که هر یک از ۲ منبع اصلی تغذیه می‌شوند، تعداد پست‌های برق مترو به ۱۳ پست افزایش خواهد یافت.

رضایی ملک افزود: در نتیجه نه تنها از فشار بار پست‌های قبلی کاسته خواهد شد بلکه امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطار‌ها در خطوط مختلف تسهیل شده و اتکاپذیری خطوط نیز افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه برای احداث هر پست برق، زمینی در حدود ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ساختمان اصلی هر پست برق، بخش‌های مختلف از جمله اتاق کنترل، اتاق تابلوها، بخش اداری، باتری خانه و اتاق GIS را شامل می‌شود.

رضایی ملک در پایان عنون کرد: با افتتاح ایستگاه‌های مذکور تا پایان اسفند و نیز پست برق اکباتان که پیش از این به بهره برداری رسیده بود می‌توان گفت توان جریان برق در خطوط مترو در سال ۹۸ حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو تهران ، پست برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.