سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش غول کوبایی برای چهارمین مدال طلای المپیک/ لوپز بعد از توکیو خداحافظی می‌کند

میخایین لوپز دارنده سه مدال طلای المپیک، قصد دارد پس از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میخایین لوپز قهرمان ۳ دوره کشتی فرنگی المپیک و دارنده ۵ مدال طلا و ۳ نقره جهان در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرده است؛ با توجه به شرایط سنی که دارد پس از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ قصد دارد برای همیشه به کار خود در ورزش پایان دهد و میدان را برای نسل جدید خالی کند.

لوپز کوبایی که با ۳۷ سال سن در بازی‌های المپیک شرکت خواهد کرد با جدیت به دنبال چهارمین مدال طلای خود در این میدان معتبر ورزشی است.


بیشتر بخوانید: قضاوت ۴ داور S۱ ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا


بر همین اساس اگر لوپز به بازی‌های المپیک برسد و صاحب مدال طلا شود بالاتر از الکساندر کارلین اعجوبه کشتی دنیا و روسیه که صاحب ۳ مدال طلا و یک نقره المپیک است قرار خواهد گرفت. کارلین ۹ مدال طلای جهان را نیز در کارنامه دارد.

گفتنی است کارل وستریرن و ایوار یوانسون سوئدی صاحب ۳ مدال طلای المپیک هستند و «کائوری ایچو» کشتی گیر زن ژاپن به عنوان پُر افتخار‌ترین کشتی گیر جهان ۴ مدال طلای المپیک و ۱۰ عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.


بیشتر بخوانید: اردوی آسیایی تیم ملی کشتی آزاد در آکادمی ملی المپیک آغاز شد/ یزدانی و کریمی در جمع آزادکاران


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.