سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب به یاد شهید سردار سلیمانی

مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به یاد سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی در هفت محور و موضوع برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریم, مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی(ره)  در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص  مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت:  مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به یاد سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی در هفت محور و موضوع برگزار می‌شود. علاقه مندان از ۵ سال به بالا می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی افزود:مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در زمینه نقاشی برای افراد بالای ۵ سال برگزار می‌شود. این مسابقات در رشته‌های دیگری مانند داستان نویسی، مقاله نویسی، کتابخوانی، عکاسی، اینفوگرافی و تولید کلیپ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین کریم ادامه داد: افراد با توجه به شرایط، می توانند در هر یک از مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در سایت کانال و نرم افزار فلاح بارگذاری شده، شرکت کنند. هر مسابقه محدودیت سنی خاص خود را دارد و افراد پس از مطالعه شرایط در مسابقه شرکت می‌کنند.

وی گفت:علاقه‌مندان از سی ام بهمن ماه می‌توانند از طریق نرم افزار فلاح در مسابقات شرکت کنند. به ۵ نفر از برگزیدگان هر یک از مسابقات جشنواره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبلغ نقدی اهدا می‌شود. این مبلغ برای نفر اول ۱۵۰ هزار تومان، نفر دوم ۱۱۰ هزار تومان و برای نفر سوم تا پنجم ۸۰ هزار تومان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد:برای تعیین برندگان مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، قرعه کشی انجام می‌شود و به ۱۰ نفر از آن‌ها مبلغ ۵۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود. لینک شرکت در مسابقات در نرم افزار فلاح و سایت فلاح و در کانال‌های ارتباطی آن در ایتا، سروش و بله بارگذاری شده است. متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را که حدود ۱۵ تا ۱۶ صفحه است برای شرکت در بخش کتابخوانی جشنواره مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب کردیم. سوالات مرتبط با آن از ۲۲ بهمن در نرم افزار فلاح فعال می‌شود و هم اکنون متن پی دی اف بیانیه در نرم افزار فلاح وجود دارد. افراد می‌توانند تا سی ام بهمن ماه در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.