سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان؛

انقلاب ما بیمه شده خون شهید سلیمانی ها است

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان گفت: نهال انقلاب با خون امثال شهید سلیمانی ها آبیاری شد و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان در مراسم تجمع سلیمانی ها و یادواره ۶شهید روستای رودباری از توابع بخش خزل نهاوند گفت: شهید سلیمانی به درستی سردار دلها نامیده شد و از برکات خون این شهید مراسم باشکوه و میلیونی استقبال و تشیع جنازه این شهید عزیز و برگزاری مراسم یاد و خاطره ایشان در دور افتاده ترین نقاط ایران اسلامی است.

او افزود: بیش از ۴۰سال از عمر پر برکت جمهوری اسلامی می گذرد و مردم ایران و جهان امسال نظاره گر فجر با شکوه سلیمانی خواهند بود زیرا این انقلاب از بسم الله الرحمن الرحیم که شروع شد نهال انقلاب با خون امثال شهید سلیمانی ها آبیاری شد و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

دهقان نیری با اشاره به مجاهدت های ۴۰ساله شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: همه ما خوب میدانیم که حاج قاسم و نیروهای امثال او چقدر برای ایران اسلامی و جبهه مقاومت زحمت کشیدند و کمترین کار ما در برابر این عزیزان برگزاری مراسم یادبود و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها برای سالیان متمادی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان بیان کرد: وظیفه ما در دنیای رسانه در جبهه اول جنگ رسانه ای با دشمنان تبیین افکار و مکتب شهید سلیمانی ها می باشد و باید شخصیت شهید سلیمانی را خیلی خوب به دنیا معرفی کنیم تا مردم جهان این عزیز سفرکرده را بهتر بشناسند.

او افزود: امروز به برکت خون امثال شهید سلیمانی ها است که سیگنال و تصویر جمهوری اسلامی در بیشتر نقاط دنیا دیده و شنیده می شود و اینها همه از برکت انقلاب و مجاهدت های شهدا و جانبازان و روحیه آزادگی ملت ایران است.

دهقان نیری تصریح کرد: همه شما مردم ولایت مدار و انقلابی نهاوند و روستای رودباری و بخصوص نسل جوان خوب می دانید دشمنان ما از مدت ها پیش جنگ رسانه ای خود را با تمام ابزار بر علیه ما شروع کرده اند و وظیفه ما و شما مقابله با آنها است.

او گفت: خوشبختانه شهرستان نهاوند جزو شهرستانهایی است که بیشتر شبکه های رادیویی و تلویزیونی را دریافت می کند و اگر بودجه کافی و مورد نیاز به سازمان صداوسیما داده شود در برنامه آینده همه شبکه ها مانند تماشا، امید بازار و سایر شبکه ها در نهاوند راه اندازی می شود و خدمات بهتری به مردم داده می شود.

در ادامه مراسم  امام جمعه نهاوند افزود: دکتر دهقان نیری مدیری ارزشمند و انقلابی است که در دوران مدیریت ایشان فعالیت و برنامه سازی خوبی در صداوسیمای مرکز همدان انجام شده است و این برادر جانباز با روحیه ای بسیجی کار می کند و ما قدر دان ایشان هستیم.

حجت الاسلام  مغیثی گفت: وظیفه همه ماست تا در برنامه شهدا شرکت کنیم و شخصیت شهید سلیمانی و مکتب فکری ایشان را برای جهان و نسل جوان کشورمان خیلی خوب معرفی کنیم.

در پایان این مراسم با اهدا تابلو فرشهایی زیبا به مناسبت رحلت حضرت ام النبین مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)  از ۶ مادر شهید قدردانی شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.