سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتقاد مردم عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد مردم و دیگری حضور مردم در صحنه بود که پیر و جوان و کلیه احاد مردم با تمام فشار‌ها وارد صحنه شدند تا اینکه نقش خود را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در یادواره شهدای شهر شربیان و یادبود چهلمین شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم شهر شربیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ۴۱ سال این پیروزی را گرامی می‌داریم و این پیروزی اقتدار مردم است که مردم بخاطر دین و اسلام و قرآن وارد صحنه شدند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد مردم و دیگری حضور مردم در صحنه بود که پیر و جوان و کلیه احاد مردم با تمام فشار‌ها وارد صحنه شدند تا اینکه نقش خود را در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

او گفت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نقش صحیح رهبری و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) بودکه دقیق و صحیح انقلاب اسلامی را هدایت کرد و بعداز ۴۱ سال انقلاب اسلامی با عظمت به جلو می‌رود همانطور که امروز در دنیای اسلام این حرکت به راه انداخته شده است و این انقلاب به دنیا صادر شده است.

او افزود: اقتدار مردم و حضور مردم و رهبری صحیح مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای موجب شد این انقلاب به اینجا برسد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت:اتفاق بزرگی با عنوان پیروزی انقلاب اسلامی مقدمه‌ای بر پیروزی حق بر باطل است تا به فرج آخرین منجی الهی ختم شود و میدان نهضت و انقلاب از مکتب اهل بیت الهام گرفته است و رمز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران هم همین موضوع بوده است

امام جمعه تبریز در ادامه به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حیات شهید سلیمانی رحمت الهی و با برکت بود و شهادتش هم با برکت بود و با شهید شدنش به آرزوی خود رسید.

او افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت مسلمانان شد و تشیع جنازه وی در کربلا و نجف و کاظمین و مشهد و تهران و قم واهواز که در آن نزدیک به ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند ،مردم نشان دادند که به انقلاب اسلامی علاقمند و به افراد مخلص قدردان هستند.

او گفت: در آینده نه چندان دور ۲ رویداد مهم در کشور داریم که وظیفه همه ما این است که حضور حداکثری داشته باشیم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن است که اولین راهپیمایی در چله دوم انقلاب و اولین راهپیمایی در گام دوم انقلاب است.

امام جمعه تبریز گفت: شرکت در انتخابات رویداد دیگر است که در ۲ اسفند انجام خواهد شد و لازم است  با حضور حداکثری به نمایندگانی رای دهیم که به فکر محرومین  بوده و پیرو آرمان‌های شهدا و امام و رهبری باشند.

در ادامه این مراسم از پدر شهید مدافع حرم حجت اصغری شربیانی تجلیل شد و همچنین از زحمات امام جمعه سابق شهر شربیان حجت الاسلام منصوری تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.