سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات شطرنج جام فجر با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در بافق

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق گفت: مسابقات شطرنج جام فجر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

حامد پورامینی رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: مسابقات شطرنج جام فجر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات آقایان در ۷ دور و بانوان در ۵ دور به روش سوئیسی با هم به رقابت پرداختند.

 پورامینی ضمن تقدیر از مساعدت‌های مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد شور و اشتیاق در نوجوانان و جوانان و همچنین رونق این رشته پرطرفدار ورزشی عنوان کرد.

رئیس هیئت شطرنج شهرستان بافق با اشاره به اینکه نازنین کارگران، فاطمه تقوی و مینا مسلمان زاده به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: مقام اول رده سنی زیر ۱۲ سال بانوان به رمبینا فلاح رسید.

پورامینی تصریح کرد: در رده آقایان عباس خواجویی، مهدی دانشمندی و رضا یاری مقام‌های اول تا سوم جام فجر را به خود اختصاص دادند.

او با بیان اینکه مقام اول پیشکسوتان نیز به رضا تفکری رسید، گفت: در رده زیر ۱۲ سال ابوالفضل برزگری بر سکوی نخست ایستاد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.