سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح راهبری شغلی

با اجرای ۱۲ طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال یک هزار و ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با تأیید و اجرای ۱۲ طرح راهبری شغلی زمینه اشتغال یک هزار و ۱۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود.

او افزود: در طرح راهبری شغلی نیازمندان فاقد شغل به کارآفرینان و صاحبان مشاغل معرفی می‌شوند.

ملک پور اضافه کرد: ابتدا طرح‌های اشتغال از سوی راهبران شغلی معرفی می‌شوند، سپس این طرح‌ها از سوی هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و نتیجه به اطلاع کارآفرینان و صاحبان مشاغل می‌رسد.

او ادامه داد: با اجرای شش طرح دامداری و کشاورزی زمینه اشتغال ۶۰۰ مددجو فراهم می‌شود.

ملک پور تعداد طرح‌های زنبورداری ارائه شده را چهار مورد عنوان کرد و گفت: طرح‌های زنبورداری با اشتغال ۳۵۰ نفر از سوی هیئت شناسایی، ارزیابی، هدایت و نظارت بر راهبران شغلی بررسی و به تصویب رسیده است.

او افزود: همچنین یک طرح بوم گردی زمینه اشتغال ۲۰ مددجو و طرح بسته بندی ادویه و سبزیجات خشک نیز زمینه اشتغال ۱۵۰ را فراهم می‌کند.

ملک پور اضافه کرد: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.