سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پنج طرح عمرانی در قشم

پنج طرح عمرانی در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، پنج طرح عمرانی با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید.

استاندار هرمزگان گفت:برای این طرح‌ها ۱۷۸ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فریدون همتی اافزود: این طرح‌ها در حوزه‌های راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و گازرسانی بود.

او گفت: جاده دسترسی به ساحل روستای سهیلی به طول ۶ کیلومتر مدرسه خیرساز ۶ کلاسه ابتدایی دخترانه «بانو زینب» با زیربنای ۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر و کانال زه‌کشی روستای لافت به طول چهار کیلومتر با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال در روستای لافت امروز به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان افزود: با بهره برداری از خط لوله‌ای گاز ۳۲ کیلومتری دسترسی انشعاب خانگی گاز برای مردم روستایی کووه‌ای فراهم شد
همتی گفت: کلینیک تخصصی خلیج فارس نیز با ۷۸۰ مترمربع زیربنا واقع در محوطه بیمارستان قدیم قشم در ۲ طبقه در راستای طرح تحول سلامت به بهره‌برداری رسید.

امروز همچنین با حضور استاندار هرمزگان، ساخت پنج زمین چمن مصنوعی در سوزا، طبل، قشم، رمکان و لافت با مجموع اعتبار ۹۰ میلیارد ریال آغاز شد که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

ساخت مرکز توانپزشکی روستای هلر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در زمینی با مساحت یکهزار و ۵۵۰ مرتمربع و زیربنای ۸۰۰ مترمربع به صورت خیرساز نیز آغاز شد.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.