سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال حساس شهدای قشقایی با نود ارومیه

شاگردان رشید طهماسبی باید در ایستگاه ۲۳، مصافی حساس با نود ارومیه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تیم شهدای قشقایی شیراز در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه حافظیه، میزبان نود ارومیه هستند.

شرایط دو تیم در دور برگشت متفاوت بوده به نحوی که شهدای قشقایی از سه بازی گذشته خود به دو برد و یک تساوی دست یافته و نود ارومیه که در کادرفنی خود با تغییراتی روبرو بود در سه بازی گذشته، از ۹ امتیاز ممکن تنها به سه امتیاز رسیده و از جمع مدعیان جامانده است.

محمدرضا حسینی مربی تیم شهدای قشقایی شیراز در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را بازیکنان در طول هفته گذشته پشت سر گذاشتند و شرایط تیم مناسب است.

او افزود: کادرفنی شناخت خوبی از نود ارومیه دارد و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کرده و امیدواریم در بازی خانگی روز شنبه به پیروزی دست یابیم و دل هواداران خونگرم قشقایی را شاد کنیم.

در جدول رده بندی نود ارومیه با ۳۸ امتیاز جایگاه چهارم را در اختیار دارد و شهدای قشقایی شیراز با ۲۷ امتیاز در مکان دهم است.

شهدای قشقایی در دور برگشت تیم‌های بالای جدولی مس رفسنجان و گل ریحان البرز را شکست داده و حالا برای از دم تیغ گذراندن سومین تیم بالای جدولی عزم خود را جزم کرده است.

در هفته ۲۲ این رقابت‌ها بازی شهرآورد تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی با تساوی بدون گل پایان یافت و نود ارومیه هم مقابل میهمانش نیروی زمینی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

قضاوت این بازی را وحید کاظمی و کمک هایش اسماعیل احمدی و میلاد لطفی بر عهده دارند.

مسابقه دور رفت دو تیم شنبه ۳۰ شهریورماه برگزار و نود ارومیه با تک گل دقیقه سوم نیمه نخست سیروس صادقیان، شهدای قشقایی شیراز را مغلوب کرد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.