سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیایش‌های عاشقانه مردمی در محل شهادت سردار سلیمانی + تصاویر

جمعی از مردم دوستدار سرداران شهید ابو مهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی با حضور در محل به شهادت رسیدن ایشان نماز و فاتحه خواندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز رسانه‌ای الحشد الشعبی، جمعی از دوستداران و عاشقان سرداران شهید مقاومت با حضور در محل به شهادت رسیدن سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و ابو مهدی المهندس، نائب رئیس الحشد الشعبی برای ایشان نماز و فاتحه خواندند.

آمریکا در جنایتی وقیحانه بامداد ۱۳ دی خودروی حامل سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس و همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد هدف قرار داد.

شهادت دو سردار عزیز محور مقاومت به دست آمریکای جنایتکار از سوی بسیاری از کشور‌های جهان محکوم شد.

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
کاش من هم توفیق زیارت مزار حاج قاسم رو داشتم
علی
۱۱:۴۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سلام ببخشید اشتباهی ری منفی دادم عراق امسال آماده حضور هشتاد میلیون مشتاق حسینی ع باشد
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
روح سردارمون شاد و یادش گرامی. انشالا همنشین علی و اولادش باشه
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
عراق امسال آماده حضور هشتاد میلیون مشتاق حسینی ع باشد
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
روحت شاد سرداردلها .........روحت شادي ابو مهدي
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
واقعا این دنیا برای امثال سردار شهید سلیمانی جای کوچکی بود. آدمهای آسمانی آرزوی پرواز دارند و بی قرار دیدار یار - کاش آن دنیا شرمنده فدارکاری های این عزیزان نباشیم که از همه چیز خود گذشتند تا راحتی ما به خطر نیفتد.
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
سردار روحت شاد ان شاء الله خونت به زودی یقه تک تک مسئولان خائن و فاسد رو بگیره و آبروشون رو ببره به حق حضرت زهرا
آقای عشقی
۰۸:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
روحت شاد حاج قاسم ایشالا اون دنیا دست ما رو هم بگیری خیلی دلت پاک بود .
مهرداد رادمهر
۰۷:۳۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
درود الله بر سردار قاسم سلیمانی و یاران همراهش... یادش همواره در دلهای ما گرامی است... امیدوارم روزی با یاری الله بتوانیم انتقامی وحشتناک از ترامپ تروریست و دولت جنایتکار آمریکا بگیریم... مطمئن هستم خون پاک این انسان های آزاده و سربلند در پیشگاه الله و مردم باعث رسوایی و ویرانی آمریکا خواهد شد... مهرداد رادمهر --- فرزند کوچک ایران بانو
اسماعیل بیات
۰۰:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
رستم دستان ما کجا پر کشیدی؟ قسم به وسعت روحت تا مرگ لحظه ای فرصت خونخوهی تو را از دست نخواهیم داد.
زهره
۰۰:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
روحشان شاد هنوز داغ این مصیبت تازه هست
عمار
۰۰:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله و با توکل بر خداوند جل جلاله و همکاری بی دربغ مسئولان هر دو کشور و ستاد حفظ آثار و یادبود شهدا و صدیقین در همبن مکان که شهدای عزیزمان سردار دلاور و فاتح قلوب سردار دلهای امت واحده رسول الله ص امت حزب الله مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و ابو مهدی المهندس عزیز و بزرگوار و جمعی از یاران و همراهانشان به ملکوت اعلا پیوستند بدون آنکه در ظاهرش دست برده شود باید و الزامبست زبارتگاه معراج الشهدایی به رسم یادبود و بزرگداشت این عزیزان دقیقا در همین مکان مقدس ساخته شود با نصب مجسمه های این عزیزان بزرگوار با همان البسه های جهاد و رزمشان را بسازند هنر مندان چیره دست و نصب کنند برای تمامی آیندگان انسانهای آزاده اندیشان خردمندان بصیر سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص تا در تمامی تاریخ بشریت بدانند سرگذشت مردان مرد حق گو و صادق و راسخون خداجوی انقلابی اسلام ناب محمدی ص را بر علیه شیاطین جن و انس فراعنه تروریست باطل چه بوده است و چه گذشته است تمامی ماجرا باید بر لوح و کتیبه ایی ماندگار در همین مکان مقدس معراج الشهدا نصب و حفظ ونگهداری شود و خودرویی را که سردار دلها در آن به شهادت رسیده توسط ارتش جنایتکار آمریکاییهای تروریست باید در همان مکان انفجارش در خیابان معراج الشهدا برای همیشه حفظ و نکهداری شود و نباید بگذارند خودروها از روی این مکان مقدس که خون صدیقین و شهدای عزیزانمان ریخته شده و آثار قتلگاه این بزرگواران جاودانه است عبور کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Moeinmm
۰۰:۰۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
حاج قاسم عزیز دعا کن برای همه خدا شمارو خیلی خوب بغل کرد
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
روح سردار شاد و خداوند لعنت کند عاملان این جنایت رو
علی
۲۳:۲۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
انشالله امسال اربعین ضمن زیارت ائمه هدی در عراق پس از زیارت این محل و فریاد مرگ بر آمریکا پیاده روی خودمان را شروع میکنیم
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سردارعزیز نورت در قبلمان است
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهدا والصدیقین حاج قاسم عزیز سرداردل بی قرارم من باخودم عهدبستم که هروقت که اسمت راشنیدم یاعکست رادیدم همان لحظه صلواتی راتقدیمت کنم
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خداوندرحمت کندشهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی این ابرمردقهرمان پشت وپناه مظلومان جهان انشاالله به حق امام حسین (ع)بهشت برین جایگاه اوست یه نقل قول ازمعصومین هست که میگن اگر۴۰نفرمومن زیرتابوت بگیرن خداوندجایگاه بهشت برای اون مرحوم درنظرمیگیردشماحساب کنیدتشیع پیکرمطهراین دلیرمردچندمیلیون انسان شرکت کردچه درکشورعراق وچه درایران بی شک یکی ازیاران امام زمان (عج)بودندهروقت یادحاج قاسم میوفتم به اختیارگریه میکنم انشاالله که به ماهم نظرکنه دنیابرای اینجورانسانهاجای کوچیکیه التماس دعاهموطنان آرزوی من هم شهادت برای وطنم
سیدهادی
۲۲:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
روحشون شاد و يادشان گرامی
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سردار دلها همیشه در قلب ما خواهد ماند.شهید شدنش برای همگی سخت بود ولی رسیدن به هدفش به ما قوت قلب می بخشد.
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام و درود خدا بر مجاهدان راه حق. بر کسانی که آن حماسه ها را آفریدند... سلام بر سرداران محور مقاومت و جبهه حق.. سلام و درود خدا بر شهید سردار دلها سلیمانی عزیز،.شهید مجاهد ابو مهدی المهندس، شهید اصغر پاشاپور و تمامی مردانی که آسمانی شدند، تا ما راحت باشیم......امان از مسولین بی کفایت و بی درایت. ..
منیژه
۲۰:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سردار دلها دلم برات تنگ شده خیلی برا بچه هامون دعاکن پادر رکاب بقیه الله بشن انشاالله
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خوشبحالتان التماس دعا
سلام
۱۹:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خدا سعادت بده
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
تابلو و تصویر نصب شده و چه زیبا محل جنایت شیطان بزرگ را یادآور شده چه زیبا تصویر این عزیزان را به تصویر کشیده است.
خداوندا ما را پیروان و یاوران راستین حضرت حجت (عج) قرار ده و عاقبت بخیر فرما.
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
هنوز رفتن حاج قاسم در باورمان نمی گنجد بی شک خون پاک و تدابیر این شهید تا مدتها تامین کننده این منطقه از جهان خواهد بود. تعابیر و توصیفهای مقام معظم رهبری از این سردار دلها در تاریخ ماندگار خواهد شد.
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خیلی سخته که دیگه حاج قاسم تو این دنیا نباشه. خدایا چقدر دلم واسش تنگ میشه....
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خدا رحمتت کنه سردار. هنوز که هنوزه رفتنت باورم نمیشه
مصمم
۱۶:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
این محل به برکت خون این دو سردار پاکباخته در آیندة نزدیک تبدیل به مکان مقدسی خواهد شد که خواب راحت را از چشم آمریکا و نوکرانش خواهد ربود .
عمار
۱۶:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
انشاءالله و با توکل بر خداوند جل جلاله و همکاری بی دربغ مسئولان هر دو کشور و ستاد حفظ آثار و یادبود شهدا و صدیقین در همبن مکان که شهدای عزیزمان سردار دلاور و فاتح قلوب سردار دلهای امت واحده رسول الله ص امت حزب الله مسلمین سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و ابو مهدی المهندس عزیز و بزرگوار و جمعی از یاران و همراهانشان به ملکوت اعلا پیوستند بدون آنکه در ظاهرش دست برده شود باید و الزامبست زبارتگاه معراج الشهدایی به رسم یادبود و بزرگداشت این عزیزان دقیقا در همین مکان مقدس ساخته شود با نصب مجسمه های این عزیزان بزرگوار با همان البسه های جهاد و رزمشان را بسازند هنر مندان چیره دست و نصب کنند برای تمامی آیندگان انسانهای آزاده اندیشان خردمندان بصیر سر تا سر جهان و جهان اسلام ناب محمدی ص تا در تمامی تاریخ بشریت بدانند سرگذشت مردان مرد حق گو و صادق و راسخون خداجوی انقلابی اسلام ناب محمدی ص را بر علیه شیاطین جن و انس فراعنه تروریست باطل چه بوده است و چه گذشته است تمامی ماجرا باید بر لوح و کتیبه ایی ماندگار در همین مکان مقدس معراج الشهدا نصب و حفظ ونگهداری شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
درود خدا بر سردار دلها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس وهمرزمان شهید شان. مررررگ بر آمریکا و مرررگ بر اسراییل ،مرگ بر انگلیس،مرگ بر آل سعود.چه جگری از ما سوزاندند داغی ک سوزش دل وسرازیر شدن اشک داغ را برای ما ۳۶ روزست رقم زد .خدا ذلیل کند ترامپ قمار باز ونتانیاهوی خبیث و وحشی صفت کودک کش را.
سعیده
۲۲:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ما در خواب ناز بودیم ک سردار دلها آسمانی شد و کل ایران داغدار شد. امنیت امروز و فردای ما مدیون حاج قاسم هست. مرگ بر آمریکا
پوریا
۱۵:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
به کوری چشم آمریکا به زودی اینجا رو حرم خواهیم کرد .
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه آمریکا و صهیونیست و آل سعود را که اینهمه جنایت در جهان می کنند و اصلاً هم از کارهاشون شرمنده و خجالت زده نیستند.
انشا الله نابود بشید ای جنایتکاران.
یاد شهید سلیمانی عزیز و همرزمان شهیدش گرامی باد.
خونشون دامنتون رو بگیره انشا الله.
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
دلمون خیلی سوخت...
هنوز باورم نمیشه...
ما کیو از دست داديم؟؟؟
باقرخان سالار ملی
۱۳:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
لعنت و نفرین همیشگی من به تو ای امریکای جنایتکار هیچ وقت نمی بخشمت شیطان.
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا ..مرگ بر اسراییل .مرگ بر حامیان و طرفداران .
حرف حساب
۱۳:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بزرگمردان تاریخ .روحشان جاویدان شاد .
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
درود و رحمت خدا بر سرداران شهید محور مقاومت. بی تو ای سلیمانی دل ماند و تنهایی.....
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ما را هم دعا کنید
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا