سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی علیزاده در توییتر نوشت:

بودجه شبکه «من و تو» از کجا می‌آید؟!

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، بار دیگر در حساب توییتری خود خواستار شفافیت مالی در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان «من و تو» از جمله شبکه‌های انگلیسی و وابسته به دربار پهلوی است که هنوز حرفی از حامیان مالی خود به شکل واضح اعلام نکرده است. البته این درصورتی است که تا امروز حمایت‌های بریتانیا، پهلوی و ... به عینِ از این شبکه ماهواره‌ای مشخص بوده و خط فکری و سیاسی این شبکه همان چیزی است که دولتمردان غربی خواستار آن هستند.


بیشتر بخوانید: علی علیزاده کارکنان بی بی سی فارسی را به چالش دعوت کرد +فیلم


علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی، که چندی پیش در حساب توییتری خود از کیوان عباسی و مرجان عباسی خواستار شفافیت مالی این شبکه شد، و حالا بار دیگر با مطلبی را درباره بودجه شبکه ماهواره «من و تو» منتشر کرد و نوشت:

"شهریور۹۷ از من و تو پرسیدم ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰$ بودجه ده سال گذشته‌اش را کدام دولت اجنبی داده؟ مناظره تمام نشده بود که مافیای رسانه‌ای لیبرال‌ها با تکرار دروغ مجری من و تو گفت ۱۵۰‌$ گرفته ام تا بحث را منحرف کند. حالا هم میگویند فلانی زیاد خرما خورده. این کار‌ها دیگر جنگ روانی نیست. پفیوزی است"

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حاج محمد
۱۴:۵۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
شبکه من وتو یعنی شیطان وتو پهلوی منحوس روباه پیر ما تاراه مان هدف مان الهی باشد وگوش بفرمان رهبر باشیم انها هیچ غلطی نمی توانند بکنند