سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی: مخالفتی با فتح الله زاده ندارم/ فکر می‌کردیم استقلال بازی را برده است

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: به این امید که بازی تمام شده، پایین آمده بودیم و به رختکن می‌رفتیم و به همین دلیل گل دوم پرسپولیس را ندیدیم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا موسوی عضو هیئت مدیره استقلال پس از شهرآورد پایتخت اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم و پس از پایان بازی به رختکن تیم رفتم تا به بازیکنان خسته نباشید بگویم.  

موسوی درباه تساوی تیمش در این بازی گفت: حق تیم ما برد بود، اما روی یک اشتباه گل خوردیم. از دریافت گل دوم تیم واقعا ناراحت هستم. هر چند هواداران پرسپولیس خوشحال هستند، چون توانستند تساوی بگیرند، اما ما از این نتیجه ناراحت هستیم، با این وجود بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و از تیم راضی هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه عنوان کرد: احساس می‌کنم هواداران هم از عملکرد تیم راضی هستند. هدف ما هم خوشحالی طرفداران است و همین که  آن‌ها از روند رو به رشد تیم راضی هستند یعنی به هدفمان رسیدیم.

او افزود: ان شاالله از الان پیگیر کار‌های مربوط به اعزام تیم به عراق هستیم. بازیکنان با استراحت کامل به این کشور می‌روند و به احتمال زیاد شنبه یا یکشنبه به این کشور خواهیم رفت.


بیشتر بخوانید: دانشگر: پرسپولیسی‌ها برای گرفتن مساوی از ما سجده شکر به جا می‌آورند!


او در پاسخ به این سوال که آیا صحنه گل دوم پرسپولیس را دید گفت: ما به این امید که بازی تمام شده، پایین آمده بودیم و به رختکن می‌رفتیم و به همین دلیل گل دوم پرسپولیس را ندیدیم. 

موسوی درباره این که گفته می‌شود با فتح الله زاده مخالف است گفت: او یک عضو است و من هم مسئولیتی مشابه او ندارم. با فتح الله زاده هیچ مخالفتی ندارم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.