سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف انباری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان / کشف ۵۸ فقره سرقت منزل در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف انباری با محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ "کامران ریاحی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان اظهار داشت: طرح بازرسی از انبار‌های تخلیه بار توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در باربری‌های شمالی شهر اصفهان اجرایی شد.

او افزود: در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۵۱ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه تبلت و ۲ کارتن ماینر همگی خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی و مجوز‌های قانونی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله کشف شده اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از دستگیری یک متهم در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث اخلال در نظم اقتصادی کشور، افزایش بیکاری جوانان و افزایش تورم می‌شود که امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت اطلاع دهند.
 

کشف ۵۸ فقره سرقت منزل در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت از منازلشان در منطقه جنوب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شدند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۵۸ فقره سرقت منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از نگهداری وجوه نقد، زیورآلات و طلا در منزل خودداری و آن‌ها را صندوق امانات بانک‌ها بسپارید.
 

کشف ۲ هزار کیلو چوب درخت گز قاچاق در برخوار

سرهنگ" غلامرضا براتی" گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا موضوع سرکشی از صنوف را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام گشت‌های ویژه و هدفمند و همچنین به کارگیری یک سری اقدامات علمی و پلیسی موفق به شناسائی یک دستگاه خودروی نیسان با بار قاچاق چوب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران ضمن متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲ هزار کیلوگرم چوب درخت گز قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در این رابطه خودرو و محموله توقیف و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۰ فقره سرقت در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی مردمی با کلانتری ۲۶ اصفهان در خصوص وجود سارقان اماکن در یک مکان خصوصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران آن یگان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران بلافاصله به محل اعزام و در این خصوص ۲ سارق را شناسایی و در اقدامی ضربتی هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از متهمان ۶ دستگاه دوچرخه، دو حلقه لاستیک دوچرخه، ۲ دستگاه تبلت، ۷ عدد ساعت مچی، جعبه آچار و مقادیری سیم و کابل برق، کارواش خودرو، دستگاه دیجیتال جک خودرو، ۲ دستگاه تلفن همراه، ۴ عدد کیف زنانه و مدارک شناسایی و کشف شد.
سرهنگ خدادوست بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت اماکن عمومی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی برای متهمان به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.