سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علم الهدی؛

ایثارگری در نسل سوم و چهارم انقلاب نهادینه شده است

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ایثارگری در نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز به خوبی نهادینه شده که این امر سبب ماندگاری این نظام الهی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی روز پنجشنبه در گردهمایی گروه‌ها و فعالان جهادی طلاب خراسان رضوی در مشهد، گفت: فعالیت‌های گروه‌های جهادی تنها مختص به یک کار نیست بلکه جهادگری آنان در تمام زمینه‌هاست.

او با گرامیداشت دهه مبارک فجر، ادامه داد: حقایق بسیاری در انقلاب اسلامی وجود دارد که با تصویر و صدا نمی‌توان آن را به درستی به نسل جدید منتقل کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه نسل جوان از آگاهی و بصیرت بسیار برخوردار است، گفت: با وجودی که این نسل در ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور نداشته، اما افرادی با بصیرت و روشنفکر هستند.

آیت الله علم الهدی افزود: ایثارگری در نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز به خوبی نهادینه شده که این امر سبب ماندگاری این نظام الهی است.
 
او با بیان اینکه انقلاب‌های بسیار در جهان به وجود آمده است، تصریح کرد: هیج انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران نیست، زیرا فرایند آن با قدرت تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله خدا و دین از صحنه زندگی مردم حذف شده بود که با روی کار آمدن این نظام الهی بار دیگر در دکترین سیاسی دنیا مطرح شد.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.