سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین دوره آموزشی پای درس ماه در شهرستان میبد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از برگزاری چهارمین دوره آموزشی پای درس ماه ویژه مربیان و مدیران کانون‌های پیش دبستانی و دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، کمال بنا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: این دوره آموزشی یک روزه با هدف آشنایی مدیران و مربیان کانون‌های دانش آموزی هلال احمر با تاریخچه، اصول و اهداف و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر برگزار گرشد.

بناء با بیان اینکه در این دوره ۶۰ نفر از معلمان و مربیان در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش حضور یافتند، افزود: طرح پای درس ماه در زمینه نحوه فعالیت و هماهنگی به ویژه طرح ملی دادرس و برگزاری مجامع عمومی دانش آموزی و برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

او بیان کرد: ارتقای آمادگی عمومی جامعه برای مواجهه با حوادث می‌تواند در کاهش آسیب‌های جسمی، روحی و مالی افراد نقش مهمی داشته باشد. طرح دادرس در حقیقت آماده سازی دانش آموزان برای امدادرسانی به خود و دیگران است و جمعیت هلال احمر برای ارائه آموزش به اقشار مختلف مردم از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود استفاده می‌کند.

بناء با اشاره به مباحث طرح پای درس ماه گفت: در این دوره شرکت کنندگان با مفاهیم مهمی، چون آموزش‌های امدادی، آشنایی با تاریخچه و اهداف جمعیت هلال احمر، آشنایی با ساختار سازمان جوانان و کانون‌ها و آشنایی با طرح دادرس، آموزش سامانه ساجد آشنا می‌شوند.

سرفصل‌های دوره آموزشی مربیان شامل مباحث سوختگی، خفگی ها، بانداژ، پانسمان و حمل مصدوم است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.